chokke Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det fant du ikke på 4chan, maddoc. Dette er ikke "post ting du har funnet på 4-chan"-tråden heller. Så hvilken rolle spiller det? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hva er 4chan? En bil fra Østersrike 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg handerrre Skrevet 4. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. mars 2011 Hva er 4chan? 12 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Dette er ikke "post ting du har funnet på 4-chan"-tråden heller. Så hvilken rolle spiller det? Det er en 4chan tråd, så jo. Det er ikke en "post morsomme bilder-tråd". Vi har en egen sånn tråd. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Morsomme bilder relatert til 4chan. Ingen bryr seg så lenge de er morsomme, i grunn. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Dette er ikke "post ting du har funnet på 4-chan"-tråden heller. Så hvilken rolle spiller det? Det er en 4chan tråd, så jo. Det er ikke en "post morsomme bilder-tråd". Vi har en egen sånn tråd. Jeg dauer av sånne som deg. Du kommer i forskjellige tråder å sprer moralismen og kreften over deg. Du er klar over at 4chan er mer enn /b/ ja? Du er også klar over at 4chan oppfant trollface ja? Hvis du har svart nei på minimum ett av disse spørsmålene så er du ikke berettiget til å drive pekefinger-jævelskapen din i denne tråden. 5 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg dauer av sånne som deg. Det vet jeg. Du har fortalt meg nok av ganger at du ikke liker meg. Greit nok. Du er klar over at 4chan er mer enn /b/ ja? Ja. Du er også klar over at 4chan oppfant trollface ja? Ja. Hvis du har svart nei på minimum ett av disse spørsmålene så er du ikke berettiget til å drive pekefinger-jævelskapen din i denne tråden. Ok. Da har jeg rett til å styre pekefingeren akkurat hvor det passer meg. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg dauer av sånne som deg. Kan ikke gjøre annet når han har en avatar der det ser ut som en neger har en kuk i munnen 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvorfor mener du da at et bilde som inkluderer trollface ikke hører hjemme i denne tråden? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg må bare si noe. 4chan fant ikke opp trollface http://whynne.deviantart.com/gallery/6316823#/d1mk5ec Men alikevel er det synonymt med 4chan, og dermed passer det flott inn her. SLUTT Å KRANGLE 1 Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Å herregud, det der er ikke det originale trollface engang, coolface het det før det ble brukt som trollface btw. noen andre kan vel finne coolface vertical'en. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvorfor mener du da at et bilde som inkluderer trollface ikke hører hjemme i denne tråden? Mener du altså at så lenge et bilde har trollface i seg så hører det hjemme her? Det blir som et stempel liksom? Her er et bilde virkelig verdig 4chan-tråden! Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Å herregud, det der er ikke det originale trollface engang, coolface het det før det ble brukt som trollface btw. noen andre kan vel finne coolface vertical'en. Hmm, noe jeg har gått glipp av hvertfall. Hva er det originale trollface da? coolface? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Google it. Er ekstremt lite OC på 4chan, det meste er bare reposts fra andre forum og boards, som så blir viral når de kommer på /b/ osv. Endret 4. mars 2011 av Revolution Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Mener du altså at så lenge et bilde har trollface i seg så hører det hjemme her? Det blir som et stempel liksom? Her er et bilde virkelig verdig 4chan-tråden! Also: http://encyclopediadramatica.com/Trollface#Trollface_vs._Coolface.3F Endret 4. mars 2011 av svelemoe 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Bam. Endret 4. mars 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Svelemoe sa det bra, du er et stykke utenfor poenget. Forøvrig kunne det bildet passet godt på /p/, som er en del av 4chan. Men jeg gir meg med diskuteringen nå. Det er så liten sak at jeg ikke gidder å bruke mer 1 kcal ekstra på dette. Endret 4. mars 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Nope, det er imorgen. Endret 6. mars 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå