REALRAW Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Øy, til dere som kaller de kule trollsa nerder. Vedder på dere aldri hadde hatt baller til å stjele en bil, heller ikke rise inn "The Game" på en heller. tl;dr: de er kule og vi må vise litt respekt til de lol Endret 2. mars 2011 av Tupelo Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) fjernet Endret 2. mars 2011 av Mikaeru Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Helt tragisk. Anon er en gjeng med tragiske nerder HAHAAHA Sykt funny og originalt. Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke har et eget stand up show på Latter presentert av Ringnes lettøl, der kunne du gjort det meget bra. Jeg er 154% sikker på at du kunne blitt en av de beste komikerne i Norge. tl;dr: Jævlig funny bilde. 4 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 HAHAAHA Sykt funny og originalt. Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke har et eget stand up show på Latter presentert av Ringnes lettøl, der kunne du gjort det meget bra. Jeg er 154% sikker på at du kunne blitt en av de beste komikerne i Norge. tl;dr: Jævlig funny bilde. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 HAHAAHA Sykt funny og originalt. Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke har et eget stand up show på Latter presentert av Ringnes lettøl, der kunne du gjort det meget bra. Jeg er 154% sikker på at du kunne blitt en av de beste komikerne i Norge. tl;dr: Jævlig funny bilde. SÅ TILFELDIG XD LOL Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 HAHAAHA Sykt funny og originalt. Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke har et eget stand up show på Latter presentert av Ringnes lettøl, der kunne du gjort det meget bra. Jeg er 154% sikker på at du kunne blitt en av de beste komikerne i Norge. tl;dr: Jævlig funny bilde. *sjokk* 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 HAHAAHA Sykt funny og originalt. Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke har et eget stand up show på Latter presentert av Ringnes lettøl, der kunne du gjort det meget bra. Jeg er 154% sikker på at du kunne blitt en av de beste komikerne i Norge. tl;dr: Jævlig funny bilde. Mad? Jeg tror du misforsto. Jeg er meget glad. Det var så funny at jeg ejakulerte hele 3 ganger på under 6.3 sekunder her. Takk skal du ha. 4 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ikke gidd det der da. Nei jeg er ikke sint. 7 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 New troll order, post UMAD til alt. og da mener jeg alt. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 New troll order, post UMAD til alt. og da mener jeg alt. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 New troll order, post UMAD til alt. og da mener jeg alt. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 New troll order, post UMAD til alt. og da mener jeg alt. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 New troll order, post UMAD til alt. og da mener jeg alt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Sånn, da har vi nok you/u mad for de fem neste sidene. Endret 2. mars 2011 av Runar 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg tror du glemte en U MAD KongKake. 3 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Insert Combo Breaker nao? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=dBi7zwjp20E Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg tror du glemte en U MAD KongKake. Her er det: Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Endret 2. mars 2011 av Sebbe 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå