handerrre Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Åeeh.. Skulle ønske jeg kunne sjakk. Jeg må bare si at brukerstats linken din ikke funker, her er den skikkelige: https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=stats_user& Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg vet. Har aldri gjort noe med det Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Eg krever at du ordnar ditta med ein einaste gong! Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Han er så søt når han smiler. 3 Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det var litt av en morsom pandabjørn, 1 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det er en vaskebjørn. Etc, etc. 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Han er så søt når han smiler. Meh. For brei munn. Men han er kjent. :3 I'd tap that. 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Get out of this thread, faggots Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Get out of this thread, faggots this thread of faggots, Get out 3 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Get out of this thread, faggots You're linked to 4chan. Everybody is some kind of fag. Endret 1. mars 2011 av Alliha 1 Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Meg og moot i 2006. Han var en kul fyr. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Apropos fags, noen som har lagt merke til at godhatesfags.com fortsatt er nede? Er det fra DDoS, eller? Also: http://www.youtube.com/watch?v=OZJwSjor4hM&feature=topvideos 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg b-real Skrevet 2. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Et frekt biltyveri irriterer bileier Knut-Arne Karlsen fra Toftenes ved Alsvåg. Bakgrunnen for Karlsens henvendelse til VOL er at han tirsdag morgen ble oppringt av en nabo som lurte på hvorfor han var ute og kjørte i sitt smykkeskrin av en Mercedes, en bil så fin at den er reservert for sommerdager og tørr vei. - Ja, det er riktig. Bilen er fra 1967, og er en 250 SE-modell. Jeg synes selv at den er riktig flott. Jeg fikk virkelig hakeslepp da jeg fikk denne beskjeden, forteller han. Trasig melding Karlsen la ut på veien, og oppdaget bilen sin parkert på tvers i Lifjordkrysset. Kjøretøyet var tilsynelatende uskadd, men en tvilsom beskjed var ripet inn i bakluka: «The Game» stod det . HAHA, hva faen er det anon gjør i Alsvåg? hahaha..wtf? Endret 2. mars 2011 av b-real 12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå