SnittLeif Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Det er jo folk som har kjøpt mac for at det er Mac, ignorerer de bare. Blir bare kjedelig å lese så mye usant BS om Apple etc. Face it, alle maskiner enten Mac eller PC suger. Det er bare ett spørsmål om preferanser. Til folk som klager om prisen sier jeg bare...STFU poorfag. Jeg er ikke fattig fordi jeg vil betale 7 ganger hva noe er verdt.Ville du kjøpt et eple for 100 kroner? 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg sier at det er riktig siden jeg sitter på "helpdesk" selv 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg selger epler til 95 kroner stk med min logo på. Eksklusiv kvalitet! Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 7 ganger hva det er verdt? Litt overdrevent? Finn meg en alt i ett maskin med like specs og like fint design som iMac'en. MacOSX er ett kraftig system, ganske lett også. --- Syns at det å klage på pris er kjedelig, klager du på Rolls Royce for at de produserer dyre biler? De kan jo kjøre, slik som en Honda kan. Holder fast på argumentet, pris er ikke noe å klage på. Det var kjernen i Apple sin nye strategi når Jobs kom tilbake. Deal with it. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er det noe spesielt med eplene dine, Slimda? Yter de bedre enn vanlige epler? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Bare en myte, de jeg kjenner er smarte og avanserte brukere. Syns hele Mac VS PC greiene er barnslig. Jesus, det var en vits, hvilken del var det du ikke forstod? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 7 ganger hva det er verdt? Litt overdrevent? Ok, 7 ganger var litt overdrevet. 6,5 ganger da. Selv kunne jeg ha sløyfa lyset. Lys i pc er bortkasta 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Åris er noe å klage på når man kan kjøpe noen deler selv og sette inn i en stasjonær Mac og spare over 10 000kr, fordi apple krever 10 000kr mer for akkurat de samme delene Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hvem kjøper Mac Pro da, de er designet for proffer. Designere og filmskapere etc. Ikke er gyldig argument etter min mening, dessuten kan Mac Pro'er tweakes og oppgraderes. Google litt. --- Så mye urasjonelt hat mot Macbrukere her, står på det jeg sier. De fleste jeg kjenner er smarte og snille folk. Kjenner langt fler idioter på PC siden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Kjenner langt fler idioter på PC siden. Alle idiotene jeg kjenner bruker PC. Dette har noe med at jeg ikke kjenner noen som bruker Mac. Tygg litt på den. 7 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Designere og filmskapere etc. Myte. Problem? 2 Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Designere og filmskapere etc. Myte. Problem? http://www.apple.com/finalcutstudio/in-action/ Coen brødrene godt nok for deg? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 brødrene Coen er de eneste i verden som går under kategorien "designere og filmskapere etc." Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Ta en titt på siden jeg linka til, plenty der. Mange av dine kjære TV serier er nok "flekket til av satans merke" i din mening. Endret 21. februar 2011 av Bender Rodriguez Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Meh. Orker ikke lese noe på en side som starter med www.apple.com Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 De jeg kjenner som har Mac er idioter. Og det eneste argumentet de har er "Mac er best" 4 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Mange av dine kjære TV serier er nok "flekket til av satans merke" i din mening. Og? Det er da klinkende likegyld hva slags utstyr de har brukt til å lage ting?Om film- og serieskapere har lyst til å bruke apple-produkter, go for it. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Jeg har selv ikke mye til overs for Apple, men er nok like mange idioter som ikke bruker Mac. Bare se på denne tråden.. Endret 21. februar 2011 av Matsemann 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 OH SNAP! Der fikk vi så buksa passa 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Ta en titt på siden jeg linka til, plenty der. Mange av dine kjære TV serier er nok "flekket til av satans merke" i din mening. Heh, logisk feilslutning det, gutten min. Det er nok sant at for 20 år siden var det en realitet - MS-software var ubrukelig og all software for layout, design og produksjon var best egnet på Macintosh-plattformen. Det er lenge siden, og i dag er ca. alle programmene også tilgjengelige for Windows, om ikke i større grad (det vet jeg ikke helt, men du følger meg vel). Det stemte for 20 år siden, i dag er det en myte. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå