Gjest Harley Quinn Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Ingen bingo =D Jo, hvis du teller med den ene bingoen du fikk så Hvilken? Jeg ekke på 4chan (Blir som å banne i kjerka detta) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Ingen bingo =D Jo, hvis du teller med den ene bingoen du fikk så Hvilken? Jeg ekke på 4chan (Blir som å banne i kjerka detta) Nei, tror det er endel her som ikke surfer på 4chan. Jeg er en av dem. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Litt av poenget med denne tråden er å få med seg litt 4chan-humor utan å måtte besøke sida. 8 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Hvilken? Jeg ekke på 4chan (Blir som å banne i kjerka detta) Jeg anser det ikke som banning i noen kirke. Banning i kirka er for meg som å drikke kaffe fra termos. Naturlig ting, som ikke nødvendigvis må gjøres, men som jeg ikke har noe kvaler mot å gjøre. Anyways. Det feltet i midten var alikevel et frifelt. Edit: Jeg er ikke akkurat en aktiv 4chan'er selv, men jeg var det rundt omkring samme tid som jeg begynte å henge på det forumet her. Endret 20. februar 2011 av SnittLeif 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 http://bit.ly/gK0xlW 2 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Flott, jeg som spiste biff... Endret 20. februar 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 http://bit.ly/gK0xlW 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) http://bit.ly/gK0xlW Endret 20. februar 2011 av Ajaco 5 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Ninjaedit: der kom det ja Endret 5. mars 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) /b/INGO! Endret 20. februar 2011 av Arinomi 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zeph Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 20. februar 2011 17 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg har slettet en post med et bilde vi kan klare oss uten, selv når det er satt i spoiler. Geir Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Bare for å vise hvor mye jeg setter pris på tom waits for alice sin moderering, så poster jeg innholdet mitt på nytt. Takk - tom waits for alice - for alt du gjør i denne tråden. Spesielt et par ting av det har fremstått som veldig nyttig og vi kunne ikke klart oss uten akkurat det. Siste bilde var way out of line. Ok, her kommer noen skikkelig grove bilder. Enjoy. Suicide, blood everywhere Traffic accident, aftermath included Five year old boy masturbating, nice cp Six year old really cute girl having a time of her life Endret 21. februar 2011 av Jonas Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Den skjønte jeg ikke : / Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Macbrukere whiner så jævli. Det er poenget. Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Macbrukere whiner så jævli. Det er poenget. Bare en myte, de jeg kjenner er smarte og avanserte brukere. Syns hele Mac VS PC greiene er barnslig. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Macbrukere whiner så jævli. Det er poenget. Bare en myte, de jeg kjenner er smarte og avanserte brukere. Syns hele Mac VS PC greiene er barnslig. En videregående skole er et fint sted å se et gjennomsnitt av datamaskinbrukere, og her er det til en stor grad akkurat slik som på bildet. Enkelte elever har pc'r som knapt henger sammen, men det går bra. Hvis noen har en mac med én liten skavank så er det faen meg 3.verdenskrig. Toskete folk 9 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Så alt for riktig på alt for mange måter. 1 Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Det er jo folk som har kjøpt mac for at det er Mac, ignorerer de bare. Blir bare kjedelig å lese så mye usant BS om Apple etc. Face it, alle maskiner enten Mac eller PC suger. Det er bare ett spørsmål om preferanser. Til folk som klager om prisen sier jeg bare...STFU poorfag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå