Matsemann Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Ta den diskusjonen en annen plass, takk. Man skal egentlig ikke kommentere moderatoravgjørelser. Yes, I'm mad. Endret 19. februar 2011 av Matsemann Lenke til kommentar
Populært innlegg handerrre Skrevet 19. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) --snip-- Er forsåvedt enig i avgjørelsen til TWA. Endret 19. februar 2011 av handerrre 12 Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Potensielt støtende innhold. Animert GIF fil, må kanskje trykkes på for å kjøre Endret 19. februar 2011 av Cemi 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Fins ikke støtende. Mer fantastisk delig å se på. Selvom han faen ikke kan dø ordentlig engang. ræva skuespiller. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Så virkelig ikke humoren. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 OMG LOL WE HATE HIM AND HE DIED. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Så virkelig ikke humoren. Hvis du, som alle andre prepubertale småjenter, kan slutte å like han, så forstår du det kanskje 3 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Det er da like barnslig å gå rundt og hate ham. 8 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Det er helt riktig Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Så virkelig ikke humoren. Hvis du, som alle andre prepubertale småjenter, kan slutte å like han, så forstår du det kanskje Jeg har aldri sagt at jeg liker han? Det eneste jeg sa var at jeg ikke helt ser moroa med å se en bli skutt på film. Sett det utallige ganger før, og det er ikke morsomt eller spennende. Akkurat som lolcats. Edit: For the record så er jeg drittlei av mainstream hatingen av en artist, kun fordi han er prepubertal. Ja, han lager dårlig musikk. Ja, han ser ut som en homo. Hva så? Hvis du ikke liker fyren, så foreslår jeg at du gjør som meg; gi helt faen. Ork å bruke masse tid og energi på å hate. Ikke for å skjerme han som person, men fordi det er jævli plagsomt å høre/lese om hjernedød hating. Det er seriøst lavmål. Endret 19. februar 2011 av Ajaco 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Nei, jeg er ikke sint. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hadde jeg orka ta det her lenger, så ville du vært det Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg har vært på internett lenge nok til å ikke la meg irritere av troll Da skal de være gode troll. Det er ikke du. 3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Good for you. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg har vært på internett lenge nok til å ikke la meg irritere av troll Da skal de være gode troll. Det er ikke du. Godt vi er flere da Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Så innhold selv aviser ikke har problemer med å publisere blir sladdet her? Ja, min venn, slik er det. Men det vet du jo allerede fra tidligere diskusjoner, både hvor grensen går og hvorfor. Nå er ikke "aviser" noen entydig målestokk på noe om helst. Det er forskjell på Vårt land og Bla bla, eller Morgenbladet og VG. Nå tror jeg ingen av dem er spesielt hipne på å poste Muhammedkarikaturer, men det kan hende jeg tar feil. Edit: Hos oss er de faktisk tillatt, så lenge de er on topic og i spoiler slik at brukerne gis et valg. Vårt forum betyr våre regler, ikke VGs og ikke Aftenpostens. Er du uenig i reglene så er et fritt fram for å diskutere dem under tilbakemeldinger. Men til syvende og sist er det vi (eller snarere vår ansvarlige redaktør) som legger nakken på blokken her, ikke de som poster slikt anonymt (og får denne anonymiteten av nettopp forumets ledelse.) Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå