Stonemeister Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Må være fake? Ellers største WIN i historien? Ikke fake. Det eneste som er fikset på er rekkefølgen på postene. Det var mye annet bullshit imellom winposten og den som ba OP om å treffe på hele postnummeret. Det er ikke ModGET heller. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Er jo ikke så vanskelig da. Det er nesten 1% sjanse, om du er kjapp. De andre tallene skifter jo ikke så ofte at du ikke har kontroll over dem. Det er bare de to siste som forandrer seg rimelig ofte. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 yay.. første ban... var forøvrig http://alliha.mybrute.com sin feil ;_; Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 yay.. første ban... var forøvrig <a href="http://alliha.mybrute.com" target="_blank" rel="nofollow">http://alliha.mybrute.com</a> sin feil ;_; Cancer :< Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Gjett hvem som nettopp rollet 69 i modget? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Endret 2. juli 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 trykke på thumbnailen? Med mindre noen vill fortelle meg hvordan jeg får den til å ikke forminske seg? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ikke fake. Det eneste som er fikset på er rekkefølgen på postene. Det var mye annet bullshit imellom winposten og den som ba OP om å treffe på hele postnummeret. Det er ikke ModGET heller. Siterer meg selv på det der. Kan legge til at det var mange andre poster imellom posten med GETen og det første svaret i bildet også. Det er helt klart ikke en modGET, ettersom at det var meg som fikk GETen. Jeg er ikke en mod. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ikke fake. Det eneste som er fikset på er rekkefølgen på postene. Det var mye annet bullshit imellom winposten og den som ba OP om å treffe på hele postnummeret. Det er ikke ModGET heller. Siterer meg selv på det der. Kan legge til at det var mange andre poster imellom posten med GETen og det første svaret i bildet også. Det er helt klart ikke en modGET, ettersom at det var meg som fikk GETen. Jeg er ikke en mod. Hvor mange ganger prøvde du, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hvor mange ganger prøvde du, om jeg tør spørre? En gang. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Hvor mange ganger prøvde du, om jeg tør spørre? En gang. Irriterer du deg noen gang over at sjansen for å treffe på det nummeret er nesten like liten som å vinne i lotto? (litt overdrevet, men ikke så veldig). Edit: Veldig overdrevet. Fant ut at sjansen var 1:1000. Endret 2. juli 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
megadott Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Uhm javel? Jeg har truffet riktig postnummer mange ganger, sjansen er faktisk ganske stor hvis du gidder. Må være fake? Ellers største WIN i historien? Ser ofte folk som gjetter riktig postnummer, og som sagt har jeg gjort det selv mange ganger. Så det er nok langt ifra den største WIN i historien. Endret 3. juli 2009 av megadott Lenke til kommentar
Grix Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Er ikke så vanskelig hvis du timer det riktig Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Er ikke så vanskelig hvis du timer det riktig Men det er jo det som er hele poenget. Det å time det riktig. Det går nesten ikke, da det kommer 2-3 poster i sekundet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå