Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke fake. Det eneste som er fikset på er rekkefølgen på postene. Det var mye annet bullshit imellom winposten og den som ba OP om å treffe på hele postnummeret.

 

Det er ikke ModGET heller.

Siterer meg selv på det der. Kan legge til at det var mange andre poster imellom posten med GETen og det første svaret i bildet også.

 

Det er helt klart ikke en modGET, ettersom at det var meg som fikk GETen. Jeg er ikke en mod.

Lenke til kommentar
Ikke fake. Det eneste som er fikset på er rekkefølgen på postene. Det var mye annet bullshit imellom winposten og den som ba OP om å treffe på hele postnummeret.

 

Det er ikke ModGET heller.

Siterer meg selv på det der. Kan legge til at det var mange andre poster imellom posten med GETen og det første svaret i bildet også.

 

Det er helt klart ikke en modGET, ettersom at det var meg som fikk GETen. Jeg er ikke en mod.

Hvor mange ganger prøvde du, om jeg tør spørre?

Lenke til kommentar
Hvor mange ganger prøvde du, om jeg tør spørre?

En gang.

Irriterer du deg noen gang over at sjansen for å treffe på det nummeret er nesten like liten som å vinne i lotto? (litt overdrevet, men ikke så veldig).

 

Edit: Veldig overdrevet. Fant ut at sjansen var 1:1000.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Uhm javel? Jeg har truffet riktig postnummer mange ganger, sjansen er faktisk ganske stor hvis du gidder.

 

Må være fake? Ellers største WIN i historien?

 

Ser ofte folk som gjetter riktig postnummer, og som sagt har jeg gjort det selv mange ganger. Så det er nok langt ifra den største WIN i historien.

Endret av megadott
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...