Populært innlegg Abnegation Skrevet 13. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 13. februar 2011 21 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hva er problemet med å pisse vedsiden av en annen? Man ser jo bare inn i veggen uansett. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg skjønte ikke hva som var morsomt med den der jeg. Men man må vel kanskje være prepubertal eller i puberteten for å skjønne den Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Tingen er at man er "gay" hvis man stiller seg ved siden av noen andre ved en urinal. Visstnok. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Også finnes det folk som har sjenert blære Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det har vært en del programmer hvor de blant annet har vist at det som vises på det bildet er tilfelle på offentlige toalettet. En man kommer inn og pisser på ene siden, neste mann kommer inn og pisser på andre siden, og hvis det ikke er noe mellomrom for den 3. personen, så går han ofte bare inn og vasker hendene e.l. Tviler på at det har noe som helst å gjøre med å være homofil. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Skjønner ikke problemet. Er du redd for at folk skal se tissefanten din på et offentlig toalett med urinaler så ikke bruk toalettet. Edit: På de fleste offentlige toaletter han man vel egne toaletter i sånne luker. Endret 13. februar 2011 av Romis Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Noen folk har prestasjonsangst når det kommer til å pisse "offentlig". Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Pissoarer er bare jævlig kræslig å pisse på. Folk tapper ikke ned, det er ikke automatisk tapping, hele dritten er full av piss over kanter og nedover veggen, er de nede på gulvet spruter det ut over alt, osv, osv. 4 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Tingen er at man er "gay" hvis man stiller seg ved siden av noen andre ved en urinal. Visstnok. wat.Kan noen forklare meg logikken i det her? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Tingen er at man er "gay" hvis man stiller seg ved siden av noen andre ved en urinal. Visstnok. wat.Kan noen forklare meg logikken i det her? Det er som du sa, prepubertal logikk. Samme som at man ikke kan dusje naken foran andre gutter fordi da kikker man på tissemannen dems. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Akkurat. Ja. Da skjønte jeg tydeligvis da Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Er mange som sliter med at de rett og slett ikke får til å pisse om de står nære fremmede folk. Vitsen har ingenting med homofili å gjøre, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Tja, når man står nært en annen naken person, så er det enkelt å titte... Men ja, det har også med at folk er livredde for å pisse i nærheten av andre. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Har ikke noe med at man er livredd å gjøre. Jeg er langt fra sjenert, men det er ofte det kommer en "sperre" når jeg skal pisse i pisuar om det er mange folk rundt meg. Vet ikke hvorfor. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det var det jeg mente med livredd. Sperren er rett og slett du som er redd av en eller annen grunn. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg føler meg på ingen måte redd. Jeg bare får ikke pisse om det er mye støy og folk rundt meg. Er nok mer stress enn redsel vil jeg tro. Jeg kan fint dusje offentlig, uten å tenke noe som helst over det. Er kun når det kommer til pissing. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 feelsweirdman.jpg 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå