SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Let us all bow down to Diskutant, almighty knower of all things. EDIT: Let us also bow down to skriveleif, who just fucked up this post a bit. Endret 8. februar 2011 av SnittLeif 1 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg sa da aldri at mitt innlegg var noe mer givende Og ingen andre enn deg sa at mitt var givende, så GTFO! Ro deg ned litt da, mann Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Bla bla bla bøye seg ned... Beklager, jeg kan ikke noe for at jeg er perfekt. Bøy dere! Kom igjen! NÅ! NED! Endret 8. februar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) ▲ ▲ ▲ Endret 8. februar 2011 av supercz Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 PLAY HIM OFF, KEYBOARD CAT! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Bildeavpolitimann.jpg Bare fordi du er politimann så betyr ikke det at du ikke skal bøye deg i støvet. Kom igjen. Endret 8. februar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Diskutant, du failer så hardt på å leke kul at jeg facepalmet IRL akkurat nå. Det skal ganske mye til for at jeg facepalmer på ekte til noe som skjer på internett. 2 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Bildeavpolitimann.jpg Bare fordi du er politimann så betyr ikke det at du ikke skal bøye deg i støvet. Kom igjen. Du må ha det inn med teskje du. Endret 8. februar 2011 av Ajaco 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 :!: Greit, jeg er ferdig Lenke til kommentar
Populært innlegg b-real Skrevet 8. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 8. februar 2011 xda-developers.com: Are you fond of all the silliness that the internet has to offer nowadays? Places like Reddit, 4chan, and others bring us concepts and ideas of things that are… well, silly. One such concept, the “forever alone” meme, which you can read about in the link provided, is what inspired XDA member Jordan5222 to create this widget for Android. It is a simple SMS and MMS counter that will change the forever alone guy into his “happy stage” whenever a message is received. The widget is small and should fit nicely in your home screen giving it a small touch of the internet to take with you. It will certainly give people something to talk about when they look at your screen and see this widget.So, if you try it out, please leave some feedback for the dev to see if further functionality can be achieved. It remains Forever Alone until a SMS or a MMS arrives and gives you the count of the unreaded SMS and MMS. Also brings you in the SMS inbox when clicked. You can find more information in the application thread. 37 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hahaha. Jeg ler enda. GENIALT. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hahahaha, så geniaalt. Skal definitivt legges inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå