TMB Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 For å spare andre stresset med å poste U MAD-bilder i respons til dette skal eg gjer det sjølv. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ser jeg you mad igjen så kommer den også. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Går man på den har man ikke vært på internet lenge nok. 2 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Den er så mykje kjekkare å gjer på kompisar som du har fyrt opp litt. :!: Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 ? http://ifly.in.ua/published/publicdata/IFLYINUAAPPLE/attachments/SC/products_pictures/m3261_Apple%20keyboard_enl.jpg Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 YOU MACAFACKA! That ruined the joke. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Går man på den har man ikke vært på internet lenge nok. Jeg skal med hodet hevet høyt (og senket veldig lavt etterpå) si at jeg går på den omtrent hver gang. Jeg har drevet med datamaskiner lenger enn du har levd. 3 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Internett og datamaskiner er to forskjellige ting Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Internett og datamaskiner er to forskjellige ting Jo, men F-tastene er alikevel ikke noe som har kommet fra internett. Det er datateknologi. Og, jeg har ikke hatt internett lenge nok til å kunne bruke det som argument, i samme forstand som jeg gjorde med datamaskiner 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det er sant. Men eneste grunnen til at jeg har sluttet å gå på den, er fordi jeg har sett bildet for mange ganger. Grunnet internet. Det som var poeneget mitt Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det er sant. Men eneste grunnen til at jeg har sluttet å gå på den, er fordi jeg har sett bildet for mange ganger. Grunnet internet. Det som var poeneget mitt Ah! Da skjønner jeg. Jeg har sett bildet grusomt mange ganger, men det har tydeligvis ikke hjulpet noe. Går nesten på den hver gang 1 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det er sant. Men eneste grunnen til at jeg har sluttet å gå på den, er fordi jeg har sett bildet for mange ganger. Grunnet internet. Det som var poeneget mitt Ah! Da skjønner jeg. Jeg har sett bildet grusomt mange ganger, men det har tydeligvis ikke hjulpet noe. Går nesten på den hver gang 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå