Aleks Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvorfor skal lengde ha noe å si på om det er verdt å lese eller ikke? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvordan kommer du deg igjennom hele den der når du synes den er kjedelig? Jeg syntes den var awesome. Kan jo ikke slutte når man først har begynt... 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kan jo ikke slutte når man først har begynt... that's what she said Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kan jo ikke slutte når man først har begynt... that's what she said Ja, det er det hu sa. Tenk om hun hadde sagt at "kan du ikke slutte?"? 3 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Brukte 40min på å lese den. Finfin historie! 1 Lenke til kommentar
McKack Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg har aldri lest ei bok i hele mitt liv og har ikke planer om å begynne med det nå... tl;dr Lenke til kommentar
Populært innlegg Aleks Skrevet 27. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg har aldri lest ei bok i hele mitt liv og har ikke planer om å begynne med det nå... tl;dr Jeg synes faktisk synd på deg. 10 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg har aldri lest ei bok i hele mitt liv og har ikke planer om å begynne med det nå... tl;dr Det høres ut som et trist og lite intelligent liv. 5 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Ja, det er det hu sa. Tenk om hun hadde sagt at "kan du ikke slutte?"? Det høres kjent ut. Lenke til kommentar
McKack Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg har aldri lest ei bok i hele mitt liv og har ikke planer om å begynne med det nå... tl;dr Jeg synes faktisk synd på deg. Jeg har aldri lest ei bok i hele mitt liv og har ikke planer om å begynne med det nå... tl;dr Det høres ut som et trist og lite intelligent liv. Vel, skal sant sies at jeg ikke klarer å lese bøker. Når jeg leser lange tekster så tar jeg meg selv i å bare sitte der og se på ordene etter hvert uten at noe fester seg. Og da snakker vi bare 1/2 - 1 side. Skulle gjerne likt å kunne lese, men nå er det nesten blitt til prinsipp. Et annet prosjekt jeg holder på med er å aldri se på nyheter på TV (og så klart ikke lese noen, som sier seg selv). Tok en ukes tid før noen fortalte meg at det hadde vært en eller annen flom i Australia. Jeg har utestengt meg selv fra Facebook også av denne grunn. Lever et lykkelig liv likevel. Ignorance is bliss vettu 2 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg har aldri lest ei bok i hele mitt liv og har ikke planer om å begynne med det nå... tl;dr Jeg synes faktisk synd på deg. Jeg har aldri lest ei bok i hele mitt liv og har ikke planer om å begynne med det nå... tl;dr Det høres ut som et trist og lite intelligent liv. Vel, skal sant sies at jeg ikke klarer å lese bøker. Når jeg leser lange tekster så tar jeg meg selv i å bare sitte der og se på ordene etter hvert uten at noe fester seg. Og da snakker vi bare 1/2 - 1 side. Skulle gjerne likt å kunne lese, men nå er det nesten blitt til prinsipp. Et annet prosjekt jeg holder på med er å aldri se på nyheter på TV (og så klart ikke lese noen, som sier seg selv). Tok en ukes tid før noen fortalte meg at det hadde vært en eller annen flom i Australia. Jeg har utestengt meg selv fra Facebook også av denne grunn. Lever et lykkelig liv likevel. Ignorance is bliss vettu This Lenke til kommentar
Populært innlegg Torstein Skrevet 27. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Endret 27. januar 2011 av Torstein 17 Lenke til kommentar
Populært innlegg DMN Skrevet 27. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. januar 2011 Meh, random dump av flere ulike emner, alt henta fra 4chan. 18 Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg leste hele jækla historien på forrige side, og den var overraskende bra skrevet (og spennende). Og så kom slutten.. Så mye spenning og oppbyggning, for en uendelig teit og dårlig pun Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Et annet prosjekt jeg holder på med er å aldri se på nyheter på TV (og så klart ikke lese noen, som sier seg selv). Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det høres kult ut. Tror det ville fått ned mine daglige irritasjonsmomenter med en del prosent. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Jeg hadde dævva etter 2 timer. Altså... 2 timer uten å få med seg siste nytt fra facebook?! Endret 27. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg har aldri lest ei bok i hele mitt liv og har ikke planer om å begynne med det nå... tl;dr Det høres ut som et trist og lite intelligent liv. Forklar meg - på en intelligent måte - hvordan et liv er "lite intelligent" fordi man ikke leser bøker? Hvis vi begrenser oss til skjønnlitteratur, da er jeg tilbøyelig til å argumentere for det motsatte. Satt litt på spissen: -Jeg anser folk som leser The Da Vinci Code som lite intelligente fordi de heller kan se filmen. Da tar det bare et par timer og man får akkurat den samme søpla inn i hodet. Man er ikke dum om man leser en bok som ikke har har et filmalternativ, men man blir heller ikke mer intelligent av det. Å lese skjønnlitteratur er akkurat like hjernedød underholdning som å se på TV. Det bare tar lenger tid. 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Bah, for en slutt på historien.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Bøker er jo i 99% av tilfellene bedre enn filmene, fordi de inneholder mye mer som blir borte i filmene, og man danner seg sin egen verden. Endret 27. januar 2011 av TM B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå