FrankBjarne Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Noen som ikke skjønner hva han prøver på her. Men om han er dårlig er jo AVGN, osv heeelt på jordet elendig også da. (Nei, er ikke fanboy. Ser bare ikke hva han gjør galt) 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 AVGN, som i Angry Video Game Nerd? Det er også helt horribelt å se på. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Du kan ikke sammenligne de to. Angry Video Game Nerd lager jo alt selv. Ray bare tar noen videoer og legger på en stemme, dårlige vitser og effekter. 1 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hvordan kan du påstå at han gir noe bra til internet? Lager han noen av de morsome filmene selv? Nei. Han finner de. Hva gjør han etter han finner de? Legger på jævli dårlige vitser, teite stemmer, store stygge piler, og kanskje den styggeste fonten jeg noen gang har sett. Samtidig som han 2-3 ganger pr episode imiterer et troll, og har det grellet smilet sitt "No, but seriously guys!". Åh fy faen. Jævla pest. Han gir INGENTING. Filmene han viser er som regel sett fra før av uansett. Jeg synes han er morsom. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Men nå er jo du 14 år også da. 5 Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg synes han er morsom. 4 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Synnes han er morsom jeg Ser som regel vær episode. Er jo greit at han samler sammen morsomme videoer og prater litt om de. En del av vitsene hans er ganske morsomme også Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Synnes han er morsom jeg Ser som regel vær episode. Er jo greit at han samler sammen morsomme videoer og prater litt om de. En del av vitsene hans er ganske morsomme også Jeg synes han er morsom. Lenke til kommentar
Wannabexx Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 RWJ er oppbrukt.. hadde et konsept som funket... men man går lei.. finner aldri på noe nytt Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Aldri sett noe av han, men jeg kikka nå. Og jeg kan ikke finne det spesielt originalt overhodet. Det er jo mange som gjør akkurat det samme på youtube? Han kisen med halvlangt hår f. eks, synes forøvrig han er bedre. Pluss at han er ikke en douche og ser ikke ut som en Jersey Guedo. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hvorfor, i 4chan bilde- og diskusjonstråd klarer vi ikke legge fra oss en forferdelig irriterende inder som har like mye med 4chan å gjøre, som jeg har med underbuksa til David Beckham å gjøre, og som i tillegg er like morsom som en overkjørt katt? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 morsom som en overkjørt katt? Ikke en katt men... Lenke til kommentar
Munty Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Men nå er jo du 14 år også da. Nei, dessverre. Årene begynner å ta meg igjen. Er 17 og kjenner det godt på gikta. Men humoren min er en annen sak. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Men nå er jo du 14 år også da. Man kan ikke diskutere moderat humor på alder. Begynner og tvile på hvem som er 14 år her... 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Se i metaltråden, der gjenspeiler ikke alderen modenheten :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det var en spøk... Denne youtube-duden dere snakker om er ingenting annet enn Americas Funniest Home Video-remake. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det var en spøk... Denne youtube-duden dere snakker om er ingenting annet enn Americas Funniest Home Video-remake. Jeg tror ordene du leter etter er "dårlig parodi", ikke remake. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg tror dere er i feil tråd. Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Til dere som som snakker person og ikke sak: Dere vet hvem dere er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå