Pokey Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Elsker sinnet til CopperCab. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 CopperCap begynner å få skjegg. Lenke til kommentar
Asken Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) ....Fuck. Ja greit, neste gang bare save&getout, ikke si takk til OP. du var i en.. cheese pizza tråd? OOOOG du bruker navn? for shame. Endret 16. januar 2011 av Ashen 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hva i huleste er det som krever respekt??? Tror ikke jeg kommer på noe i allefall "Being brilliant is no great feat if you respect nothing." Goethe Tilværelsen må ha en mening. Den meningen må bygges på respekt for noe. Hvis du ikke respekterer guder, men respekterer trosfrihet, så er det fortsatt respekt. Hvis du gir blaffen i alt så blir du bare fotsoldat og virtuell kanonføde for de som bryr seg. Geir 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 16. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. januar 2011 b hverken kan eller vil settes i bås. Om den kan er vel emne for diskusjon. Men jeg tror nok at mange av dens brukere vil. Det er derfor de skryter av sin tilhørighet til b. Hvis b ikke betydde noen ting så ville ikke det hadde noen mening. Men nå har b en implisitt bås i almenhetens øyne (feilaktig eller ikke), og mange av dens brukere liker å bade i glansen av det de tror det betyr for dem. b kan ikke defineres presist Hvorfor ikke? (Innen rimelighetens grenser.) b styres ikke av moral Kanskje av umoral, eller av amoral? b er summen av de som poster der, og det har som alle grupper en selvforsterkende effekt. Jeg poster der ikke, og det betyr at min moral ikke påvirker b. Det gjør derimot moralen til de som gjør det, og b's moral er nettopp det. b styres ikke av etikette Tja. Hvorfor bannes folk da? b er i beste fall et anarki Og i verste fall...? b er akkurat sånn som den siden som kommer opp. neste side er ulik. Men om en time eller en uke så kommer det opp en side som får en til å tenke "Å nei, ikke det nå igjen"... b er random Nei. b er egentlig ganske forutsigbar. Hadde den vært random så hadde dens x millioner apekatter før eller senere skrevet Shakespeare's samlede.... Geir 12 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 b skrives ikke b det skrives /b/ 2 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 b skrives ikke b det skrives /b/ b skrives b /b/ skrives /b/ Jeg aner ikke hva de har snakka om tidligere, men sånn er det nå i alle fall 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 16. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. januar 2011 b skrives ikke b det skrives /b/ Min slash er så finslipt at du ikke ser den med en gang. Vent til det begynner å blø ... Geir 36 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 det var rettet til Lidskjalv Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 oj... tenk å bryte en hellig regel og skrive b når reglene sier at det heter /b/? The irony.... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Ja, her prøver du å argumentere for at b (med eller uten slasher) er anarki og uten etikette, og så kommer det en tard og retter på skrivemåten... Geir 3 Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 forøvrig... hyggelig at du tar deg tid til å svare på min b oppramsing, Geir. Håper det ikke var en invitasjon til en debatt, for det blir det ikke. Dine definisjoner er akkurat like sann/usann som mine. mvh Stian Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 du var i en.. cheese pizza tråd? OOOOG du bruker navn? for shame. Cheese Pizza-tråd ja. Ta første bokstaven i begge ordene så ser du vel tegninga. Though, dette var like soft som det der little miss perfect som har gått på TV. Ser ikke problemet med å bruke trip. Det er en funksjon i image boardet, skal jeg ikke få bruke den? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Mine observasjoner står seg akkurat like godt (eller dårlig) uten ditt tilsvar. Det er helt frivillig... Geir Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 \d\ er det motsatte av /b/ Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Just made Endret 16. januar 2011 av JeepersCreepers 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Just made *bilde* Gratulerer. 5 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Ja, her prøver du å argumentere for at b (med eller uten slasher) er anarki og uten etikette, og så kommer det en tard og retter på skrivemåten... Geir ohyesh durrhurrdedurrdurr! Lenke til kommentar
Populært innlegg Nakmus Skrevet 16. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) \d\ er det motsatte av /b/ åssen lagde du den omvendte "b"en? edit: nvm.. Endret 16. januar 2011 av Nakmus 10 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 \d\ er det motsatte av /b/ åssen lagde du den omvendte "b"en? edit: nvm.. Old copypasta is old. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå