SnittLeif Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Har noen det der Rage bildet når han sier "I hate black" også sier noen gangstas "u hate wut?" eller noe sånt? http://www.google.no/images?hl=no&q=I+hate+black+rage&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1280&bih=540 Notice the clever search string. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Har noen det der Rage bildet når han sier "I hate black" også sier noen gangstas "u hate wut?" eller noe sånt? http://www.google.no/images?hl=no&q=I+hate+black+rage&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1280&bih=540 Notice the clever search string. Prøve det og søke på "hate black fuuu" glemte 'I' -.- Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Prøve det og søke på "hate black fuuu" glemte 'I' -.- Google Image Search - hate black fuu Say what? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 SE NEDERST SIDE 612! ... Thank you Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) SE NEDERST SIDE 612! Endret 13. januar 2011 av Mr. Hormonella 2 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Mulig jeg har veldig spesiell humor. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) SE NEDERST SIDE 612! Hahaha. Jevrio, hvorfor i all verden legger du watermarks på rage-comicene dine? Endret 13. januar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 SE NEDERST SIDE 612! Hahaha. Jevrio, hvorfor i all verden legger du watermarks på rage-comicene dine? Gjør det på alt. Hvorfor i all verden skulle jeg ikke gjøre? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 SE NEDERST SIDE 612! Hahaha. Jevrio, hvorfor i all verden legger du watermarks på rage-comicene dine? Gjør det på alt. Hvorfor i all verden skulle jeg ikke gjøre? hvorfor quote meg for å svare på Jevrios post Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 SE NEDERST SIDE 612! Hahaha. Jevrio, hvorfor i all verden legger du watermarks på rage-comicene dine? Gjør det på alt. Hvorfor i all verden skulle jeg ikke gjøre? hvorfor quote meg for å svare på Jevrios post "Hahaha." Var sikkert ment til deg. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 SE NEDERST SIDE 612! Hahaha. Jevrio, hvorfor i all verden legger du watermarks på rage-comicene dine? Gjør det på alt. Hvorfor i all verden skulle jeg ikke gjøre? hvorfor quote meg for å svare på Jevrios post "Hahaha." Var sikkert ment til deg. mhm, men jeg lager ikke watermarks på rage-comicene mine. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 SE NEDERST SIDE 612! Hahaha. Jevrio, hvorfor i all verden legger du watermarks på rage-comicene dine? Gjør det på alt. Hvorfor i all verden skulle jeg ikke gjøre? hvorfor quote meg for å svare på Jevrios post "Hahaha." Var sikkert ment til deg. mhm, men jeg lager ikke watermarks på rage-comicene mine. Nei, den var ment til Jevrio. Derav "Jevrio". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå