Akira Kurosawa Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Jeg skal, og skal dra med alle jeg kjenner også. Bekymra over at folk ikke bryr seg noe særlig eller ikke vet hva DLD er. Endret 11. januar 2011 av Akira Kurosawa 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg støtter DLD! Hvis du blir tatt for noe, så kommer du til å få se mye informasjon fra 4chan i rettsaken din. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg kan ikke, siden jeg bor i Bodø.. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 jeg "kan" ikke hvorfor "kan" du ikke? Jeg skal, og skal dra med alle jeg kjenner også. Bekymra over at folk ikke bryr seg noe særlig eller ikke vet hva DLD er. Jeg får heller bare lese om det på VG jeg da Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg støtter DLD! Hvis du blir tatt for noe, så kommer du til å få se mye informasjon fra 4chan i rettsaken din. Jepp, og det kommer mest sannsynligvis til å få skylden på samme måte som spill med en høyere aldersgrense enn 3 år får i dag. Blir man siktet for noe voldelig er man skyldig dersom CS:S er installert på datamaskinen. Blir man siktet for noe generelt ulovlig er man skyldig dersom man har besøk 4chan. 2 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 jeg "kan" ikke hvorfor "kan" du ikke? Jeg skal, og skal dra med alle jeg kjenner også. Bekymra over at folk ikke bryr seg noe særlig eller ikke vet hva DLD er. Jeg får heller bare lese om det på VG jeg da ork itt. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 http://www.teknofil.no/wip4/alt-om-datalagringsdirektivet/d.epl?id=27313 Vil du vite hvordan det føles å bli bundet fast til et elektrisk gjerde mens Stoltenberg kler av seg og skyter en stor kule sæd i ansiktet ditt? Den følelsen blir snart realitet! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Masse random bilder Endret 11. januar 2011 av Zoro Sama 3 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Du har ikke gått langt "back in time". Noen av bildene der ble postet for mindre enn ett døgn siden. Den slags skjer ofte, men du har bevisst lastet ned bildene fra denne tråden i går kveld eller i dag, og så har du lastet dem opp igjen nå i akkurat samme tråd. Hvorfor i all verden?! 3 Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Du har ikke gått langt "back in time". Noen av bildene der ble postet for mindre enn ett døgn siden. Den slags skjer ofte, men du har bevisst lastet ned bildene fra denne tråden i går kveld eller i dag, og så har du lastet dem opp igjen nå i akkurat samme tråd. Hvorfor i all verden?! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Du har ikke gått langt "back in time". Noen av bildene der ble postet for mindre enn ett døgn siden. Den slags skjer ofte, men du har bevisst lastet ned bildene fra denne tråden i går kveld eller i dag, og så har du lastet dem opp igjen nå i akkurat samme tråd. Hvorfor i all verden?! Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Du har ikke gått langt "back in time". Noen av bildene der ble postet for mindre enn ett døgn siden. Den slags skjer ofte, men du har bevisst lastet ned bildene fra denne tråden i går kveld eller i dag, og så har du lastet dem opp igjen nå i akkurat samme tråd. Hvorfor i all verden?! Lenke til kommentar
Populært innlegg deaktivert443556 Skrevet 11. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Endret 11. januar 2011 av Bradbury 12 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 You AMD Akkurat den der var så tørr at den gikk rett hjem hos meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå