Vertical^ Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) 600 GET! Endret 8. januar 2011 av Vertical^ 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 600 GET! Gratulerer. Her har du noen poteter. 2 Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Det der er mameshiba, ikke poteter. nub Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Deg ja. Godt jobba, hotlinke et 4chan bilde Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Protip: Lag en photobucket-account. Der kan du laste opp bilder direkte fra URL, så du slipper å lagre de på datamaskinen så lenge tråden ikke 404er mens du laster opp. Endret 8. januar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Oi :!: Hah! Aldri posta bilde her før.. Hvordan poster jeg 4chanbilder her? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Pokey sin metode er en mulighet. Eventuelt så er det uansett på tide å lage seg en 4chan folder. Lagre alle bilder du finner.... intressante i den, så kan du dumpe de her via vedleggsfunksjonen. PS: Anbefaler å bruke flashversjonen, da du kan uploade 10 og 10 filer, istedet for å stuke med 1 og 1. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Oi :!: Hah! Aldri posta bilde her før.. Hvordan poster jeg 4chanbilder her? Lagre bildet eller last det opp direkte til photofuckit, imageshack eller lignende tjenester. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Oi Hah! Aldri posta bilde her før.. Hvordan poster jeg 4chanbilder her? Lagre bildet eller last det opp direkte til photofuckit, imageshack eller lignende tjenester. photofuckit fuckit O RLY? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 How to finne tilbake til bildet jeg posta? Halp? Det var jo bra! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 How to finne tilbake til bildet jeg posta? Halp? Det var jo bra! Her: Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 How to finne tilbake til bildet jeg posta? Halp? Det var jo bra! Det er ikke lenger på 4chan, med mindre det er gjemt bort i en annen tråd. 4chan fungerer slik at det er 15 sider med tråder. Tråder med nye poster blir plassert forran. Når det har fått lang nok tid før noen har postet, vil tråden krype seg mot side 15, for så å bli slettet. Dette skjedde med tråden bildet ditt befant seg it. Altså, slettet fra serveren. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hehe, satt faktisk og tenkte på akuratt det bildet når jeg skrev posten min Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 How to finne tilbake til bildet jeg posta? Halp? Det var jo bra! Her: Hvor fant du det? Shit -jeg er ganske nybegynner på 4chan ser jeg.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Med den sensuren kunne hun like godt hatt en BH på seg. Sweeet! *stored* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå