Ajaco Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Fair enough. Beklager offtopic. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Jeg er sterkt imot at + skal skrues av i offtopic. Det er der jeg henger mest, og det er mange av minge daglige poster som får +, fordi folk er enige, eller ler av postene. Det bidrar til et bedre miljø, hvorfor skal ikke det telle? Jeg er delvis enig. Men det beste hadde vært om at det er mulig å plusse her i off topic, men det vil ikke bli lagt til den totale ryktesummen. Endret 8. januar 2011 av Zoro Sama 3 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Du er allerede det I forhold til deg ja! kan si det sånn; da kommer jeg ikke til å ha et rykte i det hele tatt... 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Bare jeg som ikke kommer meg inn på 4chan? Tulla, kom inn nå. Endret 8. januar 2011 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 /b/ is down. Consider an hero. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 This video is no longer available due to a copyright claim by The Dispatch. Sorry about that. FFFFFFFUUUUUUUUUU- 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 /b/ is down. Consider an hero. Jeg som trodde du var så god i engelsk, det er a hero. Foran ord som har vokallyd skal du bruke an og foran ord som har konsonantlyd skal du bruke a. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg SnittLeif Skrevet 8. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 8. januar 2011 /b/ is down. Consider an hero. Jeg som trodde du var så god i engelsk, det er a hero. Foran ord som har vokallyd skal du bruke an og foran ord som har konsonantlyd skal du bruke a. Trolling is a art. 26 Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 They see me trollin' They hatin' Lenke til kommentar
Populært innlegg Zeph Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 8. januar 2011 Det er greit med overtekst i tilfelle folk ikkje ser den på biletet. 22 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 8. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 8. januar 2011 Det er greit med overtekst i tilfelle folk ikkje ser den på biletet. 18 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 /b/ is down. Consider an hero. Jeg som trodde du var så god i engelsk, det er a hero. Foran ord som har vokallyd skal du bruke an og foran ord som har konsonantlyd skal du bruke a. Trolling is a art. Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) haha, episk! Advarsel!, noen av bildene kan virke støtende! Sikker på at du vill se disse bildene? Helt sikker? Seriøst? ok! Endret 8. januar 2011 av stelar7 4 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 /b/ is down. Consider an hero. Jeg som trodde du var så god i engelsk, det er a hero. Foran ord som har vokallyd skal du bruke an og foran ord som har konsonantlyd skal du bruke a. Trolling is a art. Riktig: ' ' Galt: ' 2 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 you is tha trolls in this here place here yo! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Boxxy need tits or get the fuck out. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 /b/ is down. Consider an hero. Jeg som trodde du var så god i engelsk, det er a hero. Foran ord som har vokallyd skal du bruke an og foran ord som har konsonantlyd skal du bruke a. Jeg lærer engelsken min i samme klasse som vennene til Mitch Henderson. I got an straight A+. Problem? 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå