Abnegation Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Reddit: Ted Williams (the golden radio voice) offered full time job AND a house Reddit: Ted Williams (the golden radio voice) offered full time job AND a house 3 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg vil ikke ut av dette øyeblikket hvor jeg føler at jeg er en passasjer som er med på Ted Williams sin ferd til et bedre liv. Fml. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 En av de mer rørende historiene jeg har vært borti på lenge. 3 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) http://www.fox8.com/...0,7356550.story The father of nine children lost his job when he became addicted to drugs and alcohol in the 1990's. NI barn !? anyways.. Ganske utrolig hva folk på internett kan utrette Og spesielt når det er en person som har hatt det så vanskelig.. Endret 5. januar 2011 av handerrre 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg er veldig glad på Ted sine vegner! 4 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Har jeg gått glipp av en vesentlig ting her? Hvordan var det 4chan som hjalp han? 1 Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Genious: http://www.youtube.com/watch?v=1a6WO1g0yGk Btw, de er norske :!: 6 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeez, når jeg så den igår hadde den bare 303 visninger Noen som vet navnet på denne karen? Når det står at videoer har 300-499 views kan de ha alt mulig. Det er mange videoer med rundt 350 views og over 10 000 likes. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Men det er fordi viewcount ikke har blitt oppdatert enda, noe som betyr at det neppe var mer enn 100k viewers. De filmene som har 10k+ likes er gjerne filmer lagt ut at youtubers som har mange subscribers, og derfor mange views over kort tid. Etter noen timer er det oppdatert. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Gud steler tordenen til Reddit. 1 Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Men det er fordi viewcount ikke har blitt oppdatert enda, noe som betyr at det neppe var mer enn 100k viewers. De filmene som har 10k+ likes er gjerne filmer lagt ut at youtubers som har mange subscribers, og derfor mange views over kort tid. Etter noen timer er det oppdatert. 3 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Jeez, når jeg så den igår hadde den bare 303 visninger Noen som vet navnet på denne karen? vet ikke fornavn, men etternavn er Obama.. EDIT: cypheron: SHHH Barack Saddam Hussein Obama II Endret 6. januar 2011 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Populært innlegg SnittLeif Skrevet 6. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. januar 2011 22 Lenke til kommentar
Bastardo Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) VG er også med på moroa EDIT: DB også Endret 6. januar 2011 av Bastardo Lenke til kommentar
Populært innlegg kris98 Skrevet 6. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. januar 2011 Flere som kjenner seg igjen her, eller? 18 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Du kjenner deg vel kun igjen hvis du har misbrukt diverse stimulerende stoffer som kokain over en årrekke? Fjerne gulvplanker i gulvet for å se etter kameraer og avlyttingsutstyr? Begynne å rive ned panelet på veggen for å se etter overvåkingsutstyr? Ang. Ted, han får nok den hjelpa han trenger både med penger og alkoholismen sin. Jeg husker en episode av Oprah jeg flippa innom, der hun GA $100k til en tilfeldig uteligger og fulgte ham opp etter noen mnd. Det var dømt til å faile. Det første fyren gjorde var å klippe og barbere seg og kjøpe en dress. Så dro han hjem til sin gamle familie igjen, som nok lå godt under white trash-grensa. De skulle selvsagt ha sin del av potten. Han kjøpte en bil til $30k til mora si og en leilighet til seg selv. Prøvde aldri å få seg noe jobb, fordi han følte 100000 ville holde i evigheter sammenlignet med det han var vant med å ha. Et år senere ble han tatt tilbake i studio, og fortalte han var tilbake på gata igjen. Familien hans var som gribber som bare ville ha og ha, pengene var sløst bort for lenge siden, vennene hans hadde forlatt ham når han ble "rik", han hadde ingenting igjen annet enn seg selv. Endret 6. januar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 http://imgs.xkcd.com/comics/i_know_youre_listening.png Flere som kjenner seg igjen her, eller? Nei, jeg bruker ikke aluminiumsfolie-hatter og er redd for regjeringen. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Better safe than sorry. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå