Romis Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Noen som har link til The Game sangen som ble postet tidligere her? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Infected Mushroom – I Wish 2 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hva er greia med den sangen? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) I wish to give, to take, to make, to check, I wanna see it happen I want to see, to be, the one that plays the game without no fears and regrets I want to know you, better than I know myself I want to feel the end, and to enjoy the consequence I'm playing the game the one that will take me to my end I'm waiting for the rain... to wash who I am (x2) I want to move, to loose, to take the grooves, and to give it all back I want to take the time rewind, and to kick it right from the start to be unknown and all alone, lose the kind that are behind to start a new play by myself and to give the best I have I'm playing the game the one that will take me to my end I'm waiting for the rain to wash up who I am Still dont get hvorfor det er noe spess med den sangen Endret 1. januar 2011 av N.N 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 I wish to give, to take, to make, to check, I wanna see it happen I want to see, to be, the one that plays the game without no fears and regrets I want to know you, better than I know myself I want to feel the end, and to enjoy the consequence I'm playing the game the one that will take me to my end I'm waiting for the rain... to wash who I am (x2) I want to move, to loose, to take the grooves, and to give it all back I want to take the time rewind, and to kick it right from the start to be unknown and all alone, lose the kind that are behind to start a new play by myself and to give the best I have I'm playing the game the one that will take me to my end I'm waiting for the rain to wash up who I am Lenke til kommentar
Populært innlegg handerrre Skrevet 1. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. januar 2011 I wish to give, to take, to make, to check, I wanna see it happen I want to see, to be, the one that plays the game without no fears and regrets I want to know you, better than I know myself I want to feel the end, and to enjoy the consequence I'm playing the game the one that will take me to my end I'm waiting for the rain... to wash who I am (x2) I want to move, to loose, to take the grooves, and to give it all back I want to take the time rewind, and to kick it right from the start to be unknown and all alone, lose the kind that are behind to start a new play by myself and to give the best I have I'm playing the game the one that will take me to my end I'm waiting for the rain to wash up who I am Still dont get hvorfor det er noe spess med den sangen 16 Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Husker dere denne? Endret 1. januar 2011 av Sadfez 8 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Å fy faen eg elske den! :!: Lenke til kommentar
Populært innlegg Muffinss Skrevet 2. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. januar 2011 85 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Londons flyplasser trengte en hel uke på å komme på beina igjen.. Mens på Gardermoen rydder man 1 stripe på 15minutter.... You jelly Heathrow? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg b-real Skrevet 2. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Norske brøytemannskaper rister oppgitt på hodet over alle problemene snøværet i USA og Europa skapte før jul. Lufthavnsjef Lasse Bardal mener at brøytemannskapene fra 'lille' Værnes kunne hindret flykaoset som rammet Heathrow i London. – Vi ville brukt 30 minutter på å åpne Heathrow. Endret 2. januar 2011 av b-real 11 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Er jo rett og slett fordi Storbrittania sjeldent opplever maken. De har derfor ikke redskapene til å kunne rydde flystripa like fort som oss. Vi opplever jo dette hvert år (så og si). 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Hyperio Skrevet 2. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. januar 2011 "For han er det uforståelig at en storflyplass som Heathrow utenfor London måtte stenge på grunn av 2,5 centimeter snø like før jul." 2,5 cm snø. Jeg kunne pisset bort all snøen på Heathrow. 18 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg visste ikke om jeg skulle gråte eller le når jeg satt på Heathrow før jul. Endte med oppgitt uttrykk i ansiktet og høylytt håning av bakkemannskapene ... ... før vi til slutt fikk kommet oss på et Norwegian-fly noen dager senere. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er jo rett og slett fordi Storbrittania sjeldent opplever maken. De har derfor ikke redskapene til å kunne rydde flystripa like fort som oss. Vi opplever jo dette hvert år (så og si). Jeg synes det er hvert eneste år at de sliter med snøen, men det er sikkert bare meg. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg deaktivert443556 Skrevet 3. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 3. januar 2011 31 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg tror Mufinss har forumets mest +'ede post. Og vel fortjent er det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå