CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Tror han har Hutchinson-Gilford Progeria Syndrome. Det gjør at kroppen aldres vanvittig fort og man dør når man er ca. 13 av alderrelaterte årsaker. Det er akkurat det han har. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Stakkar gutt, syns synd på han Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Klart det er synd på'n. Men han klarer å drite seg ut Her prøver han å sparke en stol. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 "Han ligner litt på nissen igrunn, det er ikke han det er gollum" Trodde ikke slike folk levde mer enn ca 10 år jeg... (han så veldig "voksen" ut) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Så det vil si at han ikke er mer enn 12-13 år? Eller misforstår jeg? Det er jo mektig synd på han uansett. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Kan hende han er myndig og greier.. 17-18. (Ser sånn ut på oppførsel osv synes jeg, siden han henger etter. Selv om det strider mot sykdommen hans) Endret 9. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
TEE Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Stakkar gutt, syns synd på han Følelser har ikke noen plass på /b/. Med mindre vi snakker om hunder. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 hunder? katter mener du vel Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Wikipedia påstår at: "most affected children have a life span of around 13 years, although many have been known to live into their late teens and early twenties". Gjennomsnittsalderen er altså rundt 13 år. Lenke til kommentar
Marny Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det er jo synd på han. Tøft av han og legge ut filmer av seg selv. Se hvor slemme kommentarer han får tilbake. Jeg hadde slettet filmene på flekken, om jeg vaar han. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 hunder?katter mener du vel Zippocat? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det er jo synd på han. Tøft av han og legge ut filmer av seg selv. Se hvor slemme kommentarer han får tilbake. Jeg hadde slettet filmene på flekken, om jeg vaar han. Han laget noen vider hvor han babler masse "fuck you haters". Men de ble vel slettet, siden det er ikke "lov" dedikere en video til noen du misliker, eller noe slikt. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 She epin? Epin? Seriously GTFO!!! Lenke til kommentar
zpug Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Jævli bra da! Endret 9. juni 2009 av Tommy8I Lenke til kommentar
Marny Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det er jo synd på han. Tøft av han og legge ut filmer av seg selv. Se hvor slemme kommentarer han får tilbake. Jeg hadde slettet filmene på flekken, om jeg vaar han. Han laget noen vider hvor han babler masse "fuck you haters". Men de ble vel slettet, siden det er ikke "lov" dedikere en video til noen du misliker, eller noe slikt. Tøff kid. Men man blir kanskje det av å være 10 år - i en 60årings kropp. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg lo høyt av alle de siste bildene (3) som er postet på denne siden. Hahaha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå