iSimen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Tatt fra RoosterTeeth.com Ser ikke helt hvordan denne er 4chan? Endret 12. desember 2010 av iSimen Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det er da ikke min feil. 8 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Du må gjerne forklare hva som gjør den 4chan... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 "OMG DEN INNEHOLDER WOW OG BLE POSTET I EN TRÅD JEG LESER I DET GJØR MEG TIL EN NERDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Bildet ble funnet på 4chan, vel. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Du må gjerne forklare hva som gjør den 4chan... I teorien kan du finne alle bilete på internett på 4chan, så sånn sett er alt 4chan. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Du må gjerne forklare hva som gjør den 4chan... Du vet, 4chan er ikke bare /b/... Irriterer meg over folk som tror det. 3 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 OBS: Dette er en dobbeltpost fra 4chan-tråden: Hvordan skal den fungere?. Ta diskusjonen der! Problemet er åpenbart at dere har forskjellige forventninger til hva tråden skal være. Det er en problemstilling jeg nok har makt, men ikke forutsetninger for å løse. Jeg har gitt dere en egen tråd for å diskutere tråden, altså en metadiskusjonstråd, men den er det ikke mye aktivitet i. Istedet foretrekker folk å ta diskusjoner om relevans her i tråden, hvilket fører til OT. Noen av dere vil ha en ren meme-tråd. Noen vil spe på med skjermdumps fra /b/-tråder. Noen vil kunne diskutere raids og DNB-spam og såpeunger, noen helst uten kritisk røster. Noen vil poste biler og kunstfoto. Noen vil ha newfag vs. oldfag-diskusjoner. Noen vil det ikke. Noen poster bilder både her og i Snowdog for "sikkerhets skyld". Så jeg spør dere igjen: Hva skal vi gjøre med tråden? 1. Er 4chan-billedhumor så anderledes fra annen billedhumor at den egentlig trenger en egen tråd? 2. Skulle vi hatt en egen tråd bare for /b/-diskusjoner? Siden /b/ ikke er en humorside som sådan, og ikke alt det er naturlig å poste i en slik tråd er humoristisk, skulle vi lagt den et annet sted på forumet? 3. Hva er det egentlig naturlig at dere poster her på forumet i det hele tatt, istedet for å ta det på 4chan? Dette er på mange måter en litt schizofren tråd. På den ene siden er det en "Facebook-tråd", altså en sosial tråd for tilhengere av 4chan hvor de kan kose seg i fellesskap med likesinnede (og med de inviddes forakt for de utenforstående.) På den annen side er det en humortråd. På den tredje... Kanskje burde det vært mer enn en tråd. Aktiviteten er vel ikke riktig stor nok til en hel underkategori, ellers kunne man jo hatt det. I det hele tatt: Dere kan få relativt mye hvis dere bare klarer å bli enige om hva. Det dere ikke kan få er fritak fra retningslinjene eller beskyttelse mot kritikk. Dette er et diskusjonsforum, ikke en fanside. OBS: Dette er en dobbeltpost fra 4chan-tråden: Hvordan skal den fungere?. Ta diskusjonen der! Geir 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg TheCatIsALie Skrevet 13. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 13. desember 2010 OBS: Dette er en dobbeltpost fra 4chan-tråden: Hvordan skal den fungere?. Ta diskusjonen der! Problemet er åpenbart at dere har forskjellige forventninger til hva tråden skal være. Det er en problemstilling jeg nok har makt, men ikke forutsetninger for å løse. Jeg har gitt dere en egen tråd for å diskutere tråden, altså en metadiskusjonstråd, men den er det ikke mye aktivitet i. Istedet foretrekker folk å ta diskusjoner om relevans her i tråden, hvilket fører til OT. Noen av dere vil ha en ren meme-tråd. Noen vil spe på med skjermdumps fra /b/-tråder. Noen vil kunne diskutere raids og DNB-spam og såpeunger, noen helst uten kritisk røster. Noen vil poste biler og kunstfoto. Noen vil ha newfag vs. oldfag-diskusjoner. Noen vil det ikke. Noen poster bilder både her og i Snowdog for "sikkerhets skyld". Så jeg spør dere igjen: Hva skal vi gjøre med tråden? 1. Er 4chan-billedhumor så anderledes fra annen billedhumor at den egentlig trenger en egen tråd? 2. Skulle vi hatt en egen tråd bare for /b/-diskusjoner? Siden /b/ ikke er en humorside som sådan, og ikke alt det er naturlig å poste i en slik tråd er humoristisk, skulle vi lagt den et annet sted på forumet? 3. Hva er det egentlig naturlig at dere poster her på forumet i det hele tatt, istedet for å ta det på 4chan? Dette er på mange måter en litt schizofren tråd. På den ene siden er det en "Facebook-tråd", altså en sosial tråd for tilhengere av 4chan hvor de kan kose seg i fellesskap med likesinnede (og med de inviddes forakt for de utenforstående.) På den annen side er det en humortråd. På den tredje... Kanskje burde det vært mer enn en tråd. Aktiviteten er vel ikke riktig stor nok til en hel underkategori, ellers kunne man jo hatt det. I det hele tatt: Dere kan få relativt mye hvis dere bare klarer å bli enige om hva. Det dere ikke kan få er fritak fra retningslinjene eller beskyttelse mot kritikk. Dette er et diskusjonsforum, ikke en fanside. OBS: Dette er en dobbeltpost fra 4chan-tråden: Hvordan skal den fungere?. Ta diskusjonen der! Geir 18 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 You mad? Nei. Geir 6 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Endret 13. desember 2010 av TM B 6 Lenke til kommentar
Asken Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 And in other news... 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 13. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 13. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=0Ly_Us6MOEM Geir 13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå