Stoic Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Vet ikke om disse er morsomme, men vi prøver: Legger med denne dama for lulz, så har jeg iallfall bidratt med litt humor: Lenke til kommentar
Populært innlegg Bearar Skrevet 12. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg syns også de bildene på forrige side var fine, men blir det ikke litt feil å ta i denne tråden? Isåfall burde det være greit å ta med alle slags bilder som er postet på 4chan, og da blir plutselig ikke tråden særlig preget av "4chan-fenomenet". Og i og med at denne tråden ligger under Humor, har ikke de bildene noe her å gjøre... Dette er vel også grunnen til at de flotte bilbildene som ble postet for en tid tilbake, ble slettet. Legger ved litt Advice God 37 Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Var bare en liten post for å vise at 4Chan er litt mer enn /b/. Alle bildene er fra /p/. egentlig helt på sin plass. 4chan /b/ 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Kjempefine bilder, men jeg brukte ca 20 minutter på å se etter slenderman på de to øverste før jeg scrolla ned og skjønte at det ikke skulle være noe der. Mvh Daglig leder hos Brool Story Co. Bra at eg ikkje var den einaste som gjorde det . Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg syns også de bildene på forrige side var fine, men blir det ikke litt feil å ta i denne tråden? Isåfall burde det være greit å ta med alle slags bilder som er postet på 4chan, og da blir plutselig ikke tråden særlig preget av "4chan-fenomenet". Og i og med at denne tråden ligger under Humor, har ikke de bildene noe her å gjøre... Dette er vel også grunnen til at de flotte bilbildene som ble postet for en tid tilbake, ble slettet. Legger ved litt Advice God Samle alle i en ZIP? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Alt-click for å lagre thumbnail. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Tatt fra RoosterTeeth.com 4 Lenke til kommentar
Beges Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg syns også de bildene på forrige side var fine, men blir det ikke litt feil å ta i denne tråden? Isåfall burde det være greit å ta med alle slags bilder som er postet på 4chan, og da blir plutselig ikke tråden særlig preget av "4chan-fenomenet". Og i og med at denne tråden ligger under Humor, har ikke de bildene noe her å gjøre... Dette er vel også grunnen til at de flotte bilbildene som ble postet for en tid tilbake, ble slettet. Legger ved litt Advice God Knis, Advice Dog, jeg mener, God Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 EFG! Eg har ikkje sett han på aldri så lenge! Moar! Lenke til kommentar
Populært innlegg Hvordangaardet Skrevet 12. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 12. desember 2010 Time for some captcha! 11 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Faen som jeg hater det nye trollface trynet 6 Lenke til kommentar
SaulGoodman Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Faen som jeg hater det nye trollface trynet Endret 12. desember 2010 av SaulGoodman 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg er dog enig, jeg vil fortsette å bruke det gamle Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Har aldri likt den gamle, men den nye setter den gamle i godt lys for min del. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Det jeg liker best med den gamle kontra den nye er at den er enklere å lage IRL Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Tegner du seriøst trollface på daglig basis? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 tegner og scanner hver gang jeg skal poste det her 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå