Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Liker ikke hvordan jeg åpner denne tråden gang på gang for å se morsomme bilder eller noe, og alt jeg ser er "lollol jeg skrev noe stygt på nettet".

Ja, du er helt sykt forbanna kul. Vi skulle alle her inne ønske vi hadde din fantastiske moralske sans, slik at vi òg kunne bidra til tråden med å klage på at alle andre er så teite og at jeg selv er verdens kuleste og mest fantastiske person i hele verden.

funny-pictures-polarbear.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker ikke hvordan jeg åpner denne tråden gang på gang for å se morsomme bilder eller noe, og alt jeg ser er "lollol jeg skrev noe stygt på nettet".

Ja, du er helt sykt forbanna kul. Vi skulle alle her inne ønske vi hadde din fantastiske moralske sans, slik at vi òg kunne bidra til tråden med å klage på at alle andre er så teite og at jeg selv er verdens kuleste og mest fantastiske person i hele verden.

Nei, DU ER! DU ER KULEST!!!

156.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at DNB trodde at det var slik Julekalenderen dems skulle bli brukt :wee:

Hele konsptet er jo ekstremt lite gjennomtenkt og naivt. Man kan kritisere folk som skriver tull så mye man vil, men å sette opp en printer som skriver ut alt mulig på et julekort, usensurert, er jo bare idiotisk.

Lo litt av ca. denne: mmmmiiccchel jjjjjj ffffffffox. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...