1c3t34 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har den vært så lenge altså? Dæven døtte sykkelstøtte... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg liker hvordan nicket ditt er iste-mannen og du har krem som avatar. Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg liker hvordan nicket ditt er iste-mannen og du har krem som avatar. Hohoho, rimelig random avatar egentlig Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg ser at /b/ har kuppet DNBs hyggelige kampanje for å hjelpe barn... Ikke bra... 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ender opp med mer penger, da. Ergo, 4chan helps children! 5 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) hah, whaat? går den greie tom for blekk noen gang? Endret 2. desember 2010 av olehh Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 hah, whaat? går den greie tom for blekk noen gang? Den bruker ikke blekk Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg fatter ikke hvorfor de ikke har tenkt gjennom opplegget. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg fatter ikke at folk gidder å skrive inn skit. 1 Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg fatter ikke at folk gidder å skrive inn skit. 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 You guys. Eg såg nettopp gjennom dei første sidene. Omg what has this thread become. 3 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ja, og du bidrar virkelig til å gjøre den bedre. All krangling og dritt (slik som denne posten) kommer ut av at folk begynner å klage på at tråden var "bedre før". Folk vil alltid klage på at ting var bedre før. Alltid. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Vel unnskyld for at eg seie det. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg fatter ikke at folk gidder å skrive inn skit. Det var ingen historie.. Men siden du ville ha en: Folk skriver inn "pedo bear", "Ben Dover", "PUDDIPUDDIPUDDI" eller noe annet. Så ler de og tenker de er kule medlemmer av hemmelig undergrunnsmiljø på nettet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå