Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Breaking bad? Eg tenkte på Svampebob, eg. :p

 

Se videoen om jenta og blyanten først, kom inn i feelingen...

 

film 1

 

 

OGSÅ BAM

 

bb intro

Skulle tro det var laget som en intro til BB. Det er jo ofte de introene ikke har noe mening whatsoever. Feks. den med det meksikanske bandet? WTF.

Lenke til kommentar

Breaking bad? Eg tenkte på Svampebob, eg. :p

 

Se videoen om jenta og blyanten først, kom inn i feelingen...

 

film 1

 

 

OGSÅ BAM

 

bb intro

Skulle tro det var laget som en intro til BB. Det er jo ofte de introene ikke har noe mening whatsoever. Feks. den med det meksikanske bandet? WTF.

Hahahaha... Jeg var høy når jeg så den episoden.

 

Lurte på hva i helvete jeg hadde røykt.

 

http://www.youtube.com/watch?v=yxYrjWMvmdg

Lenke til kommentar

Hello everybody. Jeg leter etter et litt småtrivelig screenshot fra 4chan, så håper jeg at noen av dere kanskje har det lagret, da vettu. Det er altså en shot fra en thread hvor /b/ liksom er gjort om til \d\ (bakvendtland), og alt er bakvendt. Tråden inneholder ganske festlige poster som (ikke ordrett):

 

"Cover your breasts or get the hell in" og "OP is a straight white guy and I would not like to kill him".

Noen? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hello everybody. Jeg leter etter et litt småtrivelig screenshot fra 4chan, så håper jeg at noen av dere kanskje har det lagret, da vettu. Det er altså en shot fra en thread hvor /b/ liksom er gjort om til \d\ (bakvendtland), og alt er bakvendt. Tråden inneholder ganske festlige poster som (ikke ordrett):

 

"Cover your breasts or get the hell in" og "OP is a straight white guy and I would not like to kill him".

Noen? :)

:w00t:

post-106660-0-02693700-1291211541_thumb.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...