MogensAlfonse Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Fy faen, det er jaggu det råeste jeg har sett, kara! Dette skal på bloggen! Har aldri ledd så rått av slik humor før. Også på bekostning av hertuginnen av York da! Bwahahaha, sinnsykt biilde! Lenke til kommentar
Asken Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Meanhvile while vile headache the fuck? Definition of VILE 1a : morally despicable or abhorrent <nothing is so vile as intellectual dishonesty> 1b : physically repulsive : foul <a vile slum> 2: of little worth or account : common; also : mean 3: tending to degrade <vile employments> 4: disgustingly or utterly bad : obnoxious, contemptible <vile weather> <had a vile temper> Geir Ahh, takk trodde det var en leif eller bare dårlig engelsk.. my bad Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Du reagerte på vile, som er et vanlig ord, men ikke "meanhvile" som er en horribel feilstavelse? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg får vondt i hodet av den "meanhvile while vile headache". Sense, it makes none! 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Joda. Det er bare en tongue-twister ala "Ibsens ripsbusker og andre buskvekster." Lett oversatt betyr det "imens, mens jeg har grusom hodepine" En bra gramatikk-twister på norsk er "Jeg har vært vert hvert år" Endret 30. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hadde det vært skrevet riktig, så har du rett. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Freshly made by me. 3 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Endret 30. november 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Før folk skriker "old" osv. vil jeg poste en svensk reklame bygd på den der. http://www.youtube.com/watch?v=SpbcRpcN-1Y 2 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 *Jill-bildet* Min er tydeligvis ikke riktig, for den heter lliL, i den logikken. Høyrehendt jeg Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 *Jill-bildet* Min er tydeligvis ikke riktig, for den heter lliL, i den logikken. Høyrehendt jeg La bare ut alt som kom i IRC jeg.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 *Jill-bildet* Min er tydeligvis ikke riktig, for den heter lliL, i den logikken. Høyrehendt jeg Snu hånda ..? 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå