Zeph Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Det som er teit er å bruke bmp. 5 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Skift navn på tråden den bør heller hete noe sånn som Wannabe 4chan /You mad og krangletråden Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Hvorfor ser folk på reality tv-serier? Fordi det er drama, intriger og krangling. Hvorfor følger jeg med på 4chan-tråden? Njeh. Tenk deg selv? Endret 29. november 2010 av Zeromac 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Hvorfor følger jeg med på 4chan-tråden? Njeh. Tenk deg selv? Fordi det av og til blir posta bilete. 3 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Og fordi det skal så lite til å pirre enkelte! Det er jo halve moroa. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Fordi det av og til blir posta bilete. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Skal jeg se morsome bilder ser jeg i Showdog(snowdog?) tråden, her henger jeg fordi det er krangling, provokasjon og drama. Ingenting gir meg en bedre følelse en whining etter at jeg har postet et U MAD bilde Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Skal jeg se morsome bilder ser jeg i Showdog(snowdog?) tråden, her henger jeg fordi det er krangling, provokasjon og drama. Ingenting gir meg en bedre følelse en whining etter at jeg har postet et U MAD bilde Så greit at vi ikke trenger å ta noe du sier seriøst lenger da du tydeligvis bare er ute etter å provosere. Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det som er teit er å bruke bmp. Pfft, bmp er fremtiden! Lenke til kommentar
SaulGoodman Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Skift navn på tråden den bør heller hete noe sånn som Wannabe 4chan /You mad og krangletråden u so funny Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Det som er teit er å bruke bmp. Pfft, bmp er fremtiden! Jeg lagde kanskje tidenes dårligste yo dawg. bump.bmp (Ja, det skal være .bmp - det er en del av vitsen. Hvis du er for lat, sjekk spoiler, og lat som om det er BMP) Fyfaen, typo også. HAHA. Skulle være: YO DAWG I HERD U LIKE TO BUMP SO WE PUT A BUMP IN YOUR BUMP SO YOU CAN BUMP WHILE YOU BUMP. Hvis du kun lastet ned .bmp-fila, sjekk spoileren for typofix. Endret 29. november 2010 av Ajaco 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Skal jeg se morsome bilder ser jeg i Showdog(snowdog?) tråden, her henger jeg fordi det er krangling, provokasjon og drama. Ingenting gir meg en bedre følelse en whining etter at jeg har postet et U MAD bilde Så greit at vi ikke trenger å ta noe du sier seriøst lenger da du tydeligvis bare er ute etter å provosere. 2 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Skal jeg se morsome bilder ser jeg i Showdog(snowdog?) tråden, her henger jeg fordi det er krangling, provokasjon og drama. Ingenting gir meg en bedre følelse en whining etter at jeg har postet et U MAD bilde Så greit at vi ikke trenger å ta noe du sier seriøst lenger da du tydeligvis bare er ute etter å provosere. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Tnaw har du ingen profilkommentarer du a... Vent, det har faen ikke jeg heller Endret 29. november 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå