Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal jeg se morsome bilder ser jeg i Showdog(snowdog?) tråden, her henger jeg fordi det er krangling, provokasjon og drama. Ingenting gir meg en bedre følelse en whining etter at jeg har postet et U MAD bilde :love:

Så greit at vi ikke trenger å ta noe du sier seriøst lenger da du tydeligvis bare er ute etter å provosere.

Lenke til kommentar

Det som er teit er å bruke bmp. :whistle:

 

Pfft, bmp er fremtiden!

 

Jeg lagde kanskje tidenes dårligste yo dawg.

 

bump.bmp

 

(Ja, det skal være .bmp - det er en del av vitsen. Hvis du er for lat, sjekk spoiler, og lat som om det er BMP)

 

post-93392-0-20459300-1291058605_thumb.png

 

Fyfaen, typo også. HAHA.

 

Skulle være:

YO DAWG I HERD U LIKE TO BUMP SO WE PUT A BUMP IN YOUR BUMP SO YOU CAN BUMP WHILE YOU BUMP.

 

 

 

Hvis du kun lastet ned .bmp-fila, sjekk spoileren for typofix.

Endret av Ajaco
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal jeg se morsome bilder ser jeg i Showdog(snowdog?) tråden, her henger jeg fordi det er krangling, provokasjon og drama. Ingenting gir meg en bedre følelse en whining etter at jeg har postet et U MAD bilde :love:

Så greit at vi ikke trenger å ta noe du sier seriøst lenger da du tydeligvis bare er ute etter å provosere.

u-mad17cc.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal jeg se morsome bilder ser jeg i Showdog(snowdog?) tråden, her henger jeg fordi det er krangling, provokasjon og drama. Ingenting gir meg en bedre følelse en whining etter at jeg har postet et U MAD bilde :love:

Så greit at vi ikke trenger å ta noe du sier seriøst lenger da du tydeligvis bare er ute etter å provosere.

u-mad17cc.jpg

 

trollface.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...