CypheroN Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Mer MPG: hot-linking rett fra 4chan, men.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Må være lov på søttende mai Lenke til kommentar
Korka Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Egentlig ikke. Er bare en vanlig søndag med flagg.. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Norges nasjonaldag, bitch. Vis litt respekt for landet du lever i. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Joda, er jo det. Setter såklart pris på det, men det er jævlig kjedelig at byen jeg bor i egentlig ikke feirer dagen så jævlig bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) -- Endret 3. mai 2018 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
TEE Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Norges nasjonaldag, bitch. Vis litt respekt for landet du lever i. Viser respekt for landet jeg lever i, og synes derfor at feiringen av 17. mai er obskøn, revolusjonistisk og moralsk forkastelig Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Norges nasjonaldag, bitch. Vis litt respekt for landet du lever i. Viser respekt for landet jeg lever i, og synes derfor at feiringen av 17. mai er obskøn, revolusjonistisk og moralsk forkastelig Hvorfor er det det? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Norges nasjonaldag, bitch. Vis litt respekt for landet du lever i. Viser respekt for landet jeg lever i, og synes derfor at feiringen av 17. mai er obskøn, revolusjonistisk og moralsk forkastelig Hvorfor er det det? Skulle jo vise respekt for landet jeg lever i. 17. mai er en revolusjonistisk feiring av løsrivingen fra dette landet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hint: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
TEE Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg håper virkelig ikke noen trenger det hintet for å vite hvilket land jeg snakker om. I så fall har de ikke mye å feire 17. mai for Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hehe, det feltet er ikke synlig i alle skin - blandt annet standardskinet. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Når jeg sier hvilket land man løsrev seg fra, bør det allikevel være hint nok Den gangen jeg var ung lærte vi hvertfall om det tidlig på barneskolen Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Når jeg sier hvilket land man løsrev seg fra, bør det allikevel være hint nok Den gangen jeg var ung lærte vi hvertfall om det tidlig på barneskolen Og ungdomsskolen, OG videregående. Det repeteres før hver eneste 17.mai. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Når jeg sier hvilket land man løsrev seg fra, bør det allikevel være hint nok Den gangen jeg var ung lærte vi hvertfall om det tidlig på barneskolen Forsto ikke hva du snakka helt om først, men forsto hva du mente når det kom fram at du var fra Sverige... Visste at det var Sverige du snakka om, men det ga lite mening før jeg forsto det er der du er Lenke til kommentar
Semic Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Det var da virkelig Danmark som vi gikk ut av union med etter grunnloven, etterpå gikk vi inn i union med Sverige helt til 1905... Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Når jeg sier hvilket land man løsrev seg fra, bør det allikevel være hint nok Den gangen jeg var ung lærte vi hvertfall om det tidlig på barneskolen Du veit at 17. mai har ingenting med lausrivinga frå Sverige å gjere sant? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Når jeg sier hvilket land man løsrev seg fra, bør det allikevel være hint nok Den gangen jeg var ung lærte vi hvertfall om det tidlig på barneskolen Du veit at 17. mai har ingenting med lausrivinga frå Sverige å gjere sant? Ikke? Så Norge ble ikke overskrevet til Sverige i januar 1814 gjennom Kielfreden? og Norge erklærte seg ikke uavhengig frem til Mossekonvensjonen i August samme år? Christian Fredrik ble aldri valgt til Konge av Norge? Bra noen kan lære meg hva som egentlig skjedde, så jeg slipper å stole på upålitelig historieundervisning. Det var da virkelig Danmark som vi gikk ut av union med etter grunnloven, etterpå gikk vi inn i union med Sverige helt til 1905... Unionen med Danmark ble avsluttet i januar 1814. Norge ble gitt til Sverige, som var med på den vinnende siden i Napoleonskrigene. Endret 17. mai 2009 av TEE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå