Skjelvgråt Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Egentlig fikk jeg også lyst å sende brev;P Lenke til kommentar
Populært innlegg Coa Skrevet 29. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 29. november 2010 Til en serivoldtektsmann som holdt en kvinne innesperret i flere år. Voldtok henne på det groveste, ødela både henne og barna han fikk med hun psykisk. Han som brant likene til sine egne døde barn i hagen? Det er han dere vil sende gaver til? Shit ass, dere er kule! Jeg vil også bli 4chaner! 12 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg synes ikke han er kul, eller noe som helst. Men hele greia med det er jo noe interessant også. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 På hvilken måte er det interessant? Er dere så desperate etter oppmerksomhet at dere må sende julekort til en av de sykeste menneskene på jorden for å få klort dere til dere et par oppslag på nettaviser? Minner om en treåring i trassalderen som er desperat etter sine foreldres oppmerksomhet, spør du meg. 9 Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ingen spurte deg. 3 Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 På hvilken måte er det interessant? Er dere så desperate etter oppmerksomhet at dere må sende julekort til en av de sykeste menneskene på jorden for å få klort dere til dere et par oppslag på nettaviser? Minner om en treåring i trassalderen som er desperat etter sine foreldres oppmerksomhet, spør du meg. 5 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Coa, er vel ingen som ville sende gaver. Og for min del er det ikke snakk om å få oppmerksomhet. Jeg syntes rett og slett bare det virket artig å lage et brev. Men av selvforklarende grunner vil jeg aldri gjøre det. 3 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 På hvilken måte er det interessant? Er dere så desperate etter oppmerksomhet at dere må sende julekort til en av de sykeste menneskene på jorden for å få klort dere til dere et par oppslag på nettaviser? Minner om en treåring i trassalderen som er desperat etter sine foreldres oppmerksomhet, spør du meg. *You mad* 7 Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 På hvilken måte er det interessant? Er dere så desperate etter oppmerksomhet at dere må sende julekort til en av de sykeste menneskene på jorden for å få klort dere til dere et par oppslag på nettaviser? Minner om en treåring i trassalderen som er desperat etter sine foreldres oppmerksomhet, spør du meg. *You mad* 9000 INTERNETZ TO ME Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Sende ting til Fritzl?!?! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Mener å ha lest at menn som har gjort fryktelige ting og havnet i media for det (seriemordere f.eks), er blandt de som får mest beundrerbrev av kvinner. Edit: Vet ikke hvor sant det er, men men. Endret 29. november 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 På hvilken måte er det interessant? Er dere så desperate etter oppmerksomhet at dere må sende julekort til en av de sykeste menneskene på jorden for å få klort dere til dere et par oppslag på nettaviser? Minner om en treåring i trassalderen som er desperat etter sine foreldres oppmerksomhet, spør du meg. 6 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Mener å ha lest at menn som har gjort fryktelige ting og havnet i media for det (seriemordere f.eks), er blandt de som får mest beundrerbrev av kvinner. Edit: Vet ikke hvor sant det er, men men. Badboys veit du 2 Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Team Jacob eller Team Taylor? Det er vanskelig å velge! Team Wesley Snipes aka Blade 1 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Team Van Helsing? Og ikke den ubrukelige Jackman-versjonen. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 På hvilken måte er det interessant? Er dere så desperate etter oppmerksomhet at dere må sende julekort til en av de sykeste menneskene på jorden for å få klort dere til dere et par oppslag på nettaviser? Minner om en treåring i trassalderen som er desperat etter sine foreldres oppmerksomhet, spør du meg. Jeg syns personlig at det er artig å skulle sende ham et brev. Om det får oppmerksomhet eller ikke bryr meg ikke i det hele tatt. Egentlig så skulle jeg ikke ha svart på det lille utbruddet ditt heller. Er fult klar over at jeg svarte deg, å jeg er ikke helt sikker på hvorfor. Virker som at veldig mange i denne tråden har et stort behov for å bevise ovenfor seg selv og TWFA at de ikke er såkalt ''potetgulltøff'' og at de kanskje ikke har likhetstrekkene til stereotypen som er knyttet opp til 4chan, og nærmere bestem brukere fra /b/. Men who the fuck cares? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå