Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem er denne superkidzen?

 

superkidzen.blogg.no

 

 

Disclaimer:

 

Gå inn på siden på eget ansvar. Dette er verre enn all gore, CP og zoofilia du har sett i hele ditt liv.

Superkidzen er da hyggelig han. Greit nok, han ser ut som litt av hvert, men han er virkelig hyggelig.

 

Sikter ikke til deg, men unødvendig å rakke ned på han fordi han ser ut som han gjør. Det blir som å rakke ned på folk med downs, fordi de ser ut som de gjør. Morsomt å tulle med det, det er jeg enig i, men det er unødvendig å mobbe og latterligjøre.

 

Gikk på skole med han i 10 år, har ingenting vondt å si om han.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

smilte bittelitt, men det er det

Ugh, blir litt irritert på alle 14åringene som sier ting som "woow, i går så jeg den syke gore threaden ass. Blitt herdet nå, kan se så mye gore jeg vil uten å reagere".

 

Prøv å se ekte mennesker dø du, så skal vi se hvordan du reagerer.

 

Har personlig sett mennesker dø, og det er noe HEEELT annet enn på interentt. Likstanken, blodet over alt etc.

"woow, i går så jeg den ekte mennesker dø ass. Blitt herdet nå, kan se så mye gore jeg vil uten å reagere".

Endret av Dj_Evelen
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Meanhvile while vile headache

the fuck?

Definition of VILE

 

1a : morally despicable or abhorrent <nothing is so vile as intellectual dishonesty>

1b : physically repulsive : foul <a vile slum>

2: of little worth or account : common; also : mean

3: tending to degrade <vile employments>

4: disgustingly or utterly bad : obnoxious, contemptible <vile weather> <had a vile temper>

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...