Populært innlegg Revolution Skrevet 27. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 27. november 2010 27 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Forklaring på den siste? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Finner bare dritt om Busta Rhymes? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Finner bare dritt om Busta Rhymes? Se på banneren over alle artikler, det er wiki-founder som tigger om penger. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Sikkert noen reposts, men here goes: 6 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 reason: Passer bedre med... 3 Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Passer bedre med... Passer bedre med... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Ugh, blir litt irritert på alle 14åringene som sier ting som "woow, i går så jeg den syke gore threaden ass. Blitt herdet nå, kan se så mye gore jeg vil uten å reagere". Prøv å se ekte mennesker dø du, så skal vi se hvordan du reagerer. Har personlig sett mennesker dø, og det er noe HEEELT annet enn på interentt. Likstanken, blodet over alt etc. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg CypheroN Skrevet 28. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 28. november 2010 Har personlig sett mennesker dø, og det er noe HEEELT annet enn på interentt. Likstanken, blodet over alt etc. 10 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 No way? Jeg som trodde tv-reportasjer der det sies "Vi advarer mot sterke scener" var lik opplevelse på skjermen som i virkeligheten. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Ugh, blir litt irritert på alle 14åringene som sier ting som "woow, i går så jeg den syke gore threaden ass. Blitt herdet nå, kan se så mye gore jeg vil uten å reagere". Prøv å se ekte mennesker dø du, så skal vi se hvordan du reagerer. Har personlig sett mennesker dø, og det er noe HEEELT annet enn på interentt. Likstanken, blodet over alt etc. Cool story, bro. Du skriver vel egentlig bare det samme som TWA har skrevet før. Bare på en dårligere måte. Det er alt for mange slike sutreposter her. Folk som tror det er interessant for andre at de ikke vil ha tråden i sine innlegg lengre og generelt poster om at tråden har tapt seg. Ingen bryr seg om det. Folk følger med på denne tråden fordi det av og til dukker opp morsomme ting fra 4chan her. Slike innlegg er bare irriterende spam. 7 Lenke til kommentar
cFc Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Ugh, blir litt irritert på alle 14åringene som sier ting som "woow, i går så jeg den syke gore threaden ass. Blitt herdet nå, kan se så mye gore jeg vil uten å reagere". Prøv å se ekte mennesker dø du, så skal vi se hvordan du reagerer. Har personlig sett mennesker dø, og det er noe HEEELT annet enn på interentt. Likstanken, blodet over alt etc. Fy faen du er hard ass. Drept terrorister med bare hendene? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Det er da ingenting, jeg har drept varulver med bare hendene. Stikker hele armen inn i kjeften på dem, ned i magen og vrenger dem. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Varulver finnes ikke. 3 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Ikke sett på twilight? 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) twilight? Endret 28. november 2010 av olehh 4 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Ser heller på en vegg falme i sola, enn å se på det greiene der. Jeg prøvde en gang i sommer. Satt meg ned, full av mot - og klar for å selv gjøre opp en mening om Twilight. Planen var å se alle 3 filmene, uavhengig om jeg likte de eller ikke. Jeg ville bare ha et grunnlag for å kunne flame det/rose det jeg også, hvis jeg synes det var dårlig/bra. Litt som å lese bibelen for å kunne argumentere mot en kristen. Anyways. Jeg kom 20 min inn i første filmen. Så gikk jeg og la meg. Endret 28. november 2010 av Ajaco 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå