Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ugh, blir litt irritert på alle 14åringene som sier ting som "woow, i går så jeg den syke gore threaden ass. Blitt herdet nå, kan se så mye gore jeg vil uten å reagere".

 

Prøv å se ekte mennesker dø du, så skal vi se hvordan du reagerer.

 

Har personlig sett mennesker dø, og det er noe HEEELT annet enn på interentt. Likstanken, blodet over alt etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ugh, blir litt irritert på alle 14åringene som sier ting som "woow, i går så jeg den syke gore threaden ass. Blitt herdet nå, kan se så mye gore jeg vil uten å reagere".

 

Prøv å se ekte mennesker dø du, så skal vi se hvordan du reagerer.

 

Har personlig sett mennesker dø, og det er noe HEEELT annet enn på interentt. Likstanken, blodet over alt etc.

Cool story, bro. Du skriver vel egentlig bare det samme som TWA har skrevet før. Bare på en dårligere måte. Det er alt for mange slike sutreposter her. Folk som tror det er interessant for andre at de ikke vil ha tråden i sine innlegg lengre og generelt poster om at tråden har tapt seg. Ingen bryr seg om det. Folk følger med på denne tråden fordi det av og til dukker opp morsomme ting fra 4chan her. Slike innlegg er bare irriterende spam.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Ugh, blir litt irritert på alle 14åringene som sier ting som "woow, i går så jeg den syke gore threaden ass. Blitt herdet nå, kan se så mye gore jeg vil uten å reagere".

 

Prøv å se ekte mennesker dø du, så skal vi se hvordan du reagerer.

 

Har personlig sett mennesker dø, og det er noe HEEELT annet enn på interentt. Likstanken, blodet over alt etc.

 

 

Fy faen du er hard ass. Drept terrorister med bare hendene?

Lenke til kommentar

Ser heller på en vegg falme i sola, enn å se på det greiene der. Jeg prøvde en gang i sommer. Satt meg ned, full av mot - og klar for å selv gjøre opp en mening om Twilight.

 

Planen var å se alle 3 filmene, uavhengig om jeg likte de eller ikke. Jeg ville bare ha et grunnlag for å kunne flame det/rose det jeg også, hvis jeg synes det var dårlig/bra. Litt som å lese bibelen for å kunne argumentere mot en kristen.

 

Anyways. Jeg kom 20 min inn i første filmen. Så gikk jeg og la meg.

Endret av Ajaco
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...