Slitenkæll Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Du vet godt hva jeg snakker om! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Denne tråden har blitt søppel. (Kom igjen, fyr løs med "you mad" bilder nå) 2 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Du vet godt hva jeg snakker om! That's a negative. Du blander mine innlegg og din egen historikk i nettleseren. 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 lol moralfags Er mer det at jeg er lite fan av at tråden blir stengt i flere dager fordi den sporer av på grunn av søppelbilder som det der. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) ståp vinin pleas? Info: Endret 19. november 2010 av Quakecry 4 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Endret 19. november 2010 av Quakecry 5 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 MOTHERFUCKING HOLY SHIT? ER ALLE HER 14ÅRIGE NEWFAGS SOM EEEEEEEELSKER 4CHAN FORDI DET ER SÅ JÆVLA UNDERGROUND OG KULT. SOM SKRIVER DET PÅ VEGGEN PÅ DE PATETISKE FB PROFILENE SINE OG SITTER Å FAPPER TIL /b/ UNDER DYNA MIDT PÅ NATTA SÅNN AT MAMMA IKKE HØRER? KULT HVIS JEG POSTER NOE CP JEG FANT PÅ 4CHAN, SÅ FÅR JEG RESPEKT HER. HERPA DERP. Fyfaen jeg får aids, lupus, og kreft samtidig av de to siste sidene her. Like før jeg dør nå. inb4 u mad? yes i mad. i very mad. Jævla rotter uansett. Denne tråden er nå ute av mine innlegg. Det kommer jo faen ingenting ut av den. En eller annen poster en repost, så er det diskusjon om den reposten i 2 sider, så kommer en ny og kjedelig repost. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) yous paranoid? Trollphysics?? Endret 19. november 2010 av Quakecry 4 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 MOTHERFUCKING HOLY SHIT? ER ALLE HER 14ÅRIGE NEWFAGS SOM EEEEEEEELSKER 4CHAN FORDI DET ER SÅ JÆVLA UNDERGROUND OG KULT. SOM SKRIVER DET PÅ VEGGEN PÅ DE PATETISKE FB PROFILENE SINE OG SITTER Å FAPPER TIL /b/ UNDER DYNA MIDT PÅ NATTA SÅNN AT MAMMA IKKE HØRER? KULT HVIS JEG POSTER NOE CP JEG FANT PÅ 4CHAN, SÅ FÅR JEG RESPEKT HER. HERPA DERP. Fyfaen jeg får aids, lupus, og kreft samtidig av de to siste sidene her. Like før jeg dør nå. inb4 u mad? yes i mad. i very mad. Jævla rotter uansett. Denne tråden er nå ute av mine innlegg. Det kommer jo faen ingenting ut av den. En eller annen poster en repost, så er det diskusjon om den reposten i 2 sider, så kommer en ny og kjedelig repost. Slik har det da vært lenge. Jeg melder meg også ut av tråden. Orker ikke mere snakk om cp. 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Moar trollphysics, less talk?? Endret 19. november 2010 av Quakecry 7 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Slik har det da vært lenge. Jeg melder meg også ut av tråden. Orker ikke mere snakk om cp. Det kom fra rett person.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 MOTHERFUCKING HOLY SHIT? ER ALLE HER 14ÅRIGE NEWFAGS SOM EEEEEEEELSKER 4CHAN FORDI DET ER SÅ JÆVLA UNDERGROUND OG KULT. SOM SKRIVER DET PÅ VEGGEN PÅ DE PATETISKE FB PROFILENE SINE OG SITTER Å FAPPER TIL /b/ UNDER DYNA MIDT PÅ NATTA SÅNN AT MAMMA IKKE HØRER? KULT HVIS JEG POSTER NOE CP JEG FANT PÅ 4CHAN, SÅ FÅR JEG RESPEKT HER. HERPA DERP. Fyfaen jeg får aids, lupus, og kreft samtidig av de to siste sidene her. Like før jeg dør nå. inb4 u mad? yes i mad. i very mad. Jævla rotter uansett. Denne tråden er nå ute av mine innlegg. Det kommer jo faen ingenting ut av den. En eller annen poster en repost, så er det diskusjon om den reposten i 2 sider, så kommer en ny og kjedelig repost. 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jævla rotter uansett. Denne tråden er nå ute av mine innlegg. Det kommer jo faen ingenting ut av den. En eller annen poster en repost, så er det diskusjon om den reposten i 2 sider, så kommer en ny og kjedelig repost. Every day is repost day. Men blir litt i overkant av U mad bilder og folk som tror de er kongen på haugen når de poster slike kule awezume bilder. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 så jeg mer snakking? 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 MOTHERFUCKING HOLY SHIT? ER ALLE HER 14ÅRIGE NEWFAGS SOM EEEEEEEELSKER 4CHAN FORDI DET ER SÅ JÆVLA UNDERGROUND OG KULT. SOM SKRIVER DET PÅ VEGGEN PÅ DE PATETISKE FB PROFILENE SINE OG SITTER Å FAPPER TIL /b/ UNDER DYNA MIDT PÅ NATTA SÅNN AT MAMMA IKKE HØRER? KULT HVIS JEG POSTER NOE CP JEG FANT PÅ 4CHAN, SÅ FÅR JEG RESPEKT HER. HERPA DERP. Fyfaen jeg får aids, lupus, og kreft samtidig av de to siste sidene her. Like før jeg dør nå. inb4 u mad? yes i mad. i very mad. Jævla rotter uansett. Denne tråden er nå ute av mine innlegg. Det kommer jo faen ingenting ut av den. En eller annen poster en repost, så er det diskusjon om den reposten i 2 sider, så kommer en ny og kjedelig repost. KULT, HE MAD BILDE! ORIGINALT! Kan noen forte seg å plusse han, slik han kan runke. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Er overasket.. diskusjon.no har ikke problemer enda.. som oftest kan jeg ikke laste siden når over 30-40 brukere ser samme tråd.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 mer snakking? ( u sulten? ) 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå