GrandMa Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Ja fy faen altså du er kul. Jeg sier på vegne av alle andre på hele forumet at vi skulle ønske vi var like kul som deg!! I think TWFA is a pretty cool guy, tror han er bedre enn alle andre and doesn't afraid of anything. Hysj nå på deg da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Ser ut som Pokey ønsker seg en liten ferie. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Denne tråden forsvinner snart, hvil i fred. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) ingen av dere som har lagt merke til at 4chan er nede da? EDIT: lurte dere... tok visst feil. Endret 14. november 2010 av Sinna'gurk Lenke til kommentar
Balli Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 ikke hvis du går rett på boardet du skal på. Lenke til kommentar
Populært innlegg Cemi Skrevet 14. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 14. november 2010 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 14. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 14. november 2010 Ser ut som Pokey ønsker seg en liten ferie. Pokey er som Pokey er fordi han vet at han ikke får ferie. Jeg ville aldri hive ut noen fordi de kommenterte meg som person, det ville være maktmisbruk, og det vet han. Altså er den slags kommentarer like farlige som det meste her i tråden. Som jeg pleier å si: Ytringsfriheten slår best når den slår to veier, i dette tilfellet min og Pokeys. Hvis jeg skal ha lov å kommentere i denne tråden, så må han ha lov til det samme. (Så er det noen som mener at jeg ikke burde ha lov, og kanskje ikke han heller. De har fått en egen tråd å argumentere for det.) Det hender jeg tar igjen når jeg er i humør til det, men det tåler han sikkert. Ellers regner jeg med at de fleste har fått med seg når Pokey reagerer, og gjør seg opp sin egen mening om det hele, enten det nå er for eller mot den ene eller andre part. Og det er greit, da har vi vel fått noen til å tenke... Geir 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg Beges Skrevet 14. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 14. november 2010 FOR Å REDDE TRÅDEN FRA SINNE OG HAT: COMICS: GLORIOUS CAPTCHART: MOAR: EVEN MOAR: 20 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Captchart er jo helt fette genialt. :!: Takk! 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Noen som har lagt merke til at 4chan er hacka Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Fant en tråd på /b/ just nu EVERYONE REPORT HERE IF YOU'RE STILL ALIVE! WE GOTTA FUCKING STAY TOGETHER!!!!! ALL REMAINING SURVIVORS REGROUP HERE!!!!! Hva skjer? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Står det ikke noe om DDOS-attack i den tråden? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 DDOS!DON'T STOP BROTHER DON' STOP Eneste jeg fant Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 ▃▂▂ ▄██||▅▅▅▃▂ ▄███████████████||▅▅▅▅▅▅▅▅▅▅||█| ▄██████████████████████||▅▅▃▂ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █|► ◥☼▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲☼◤ Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 404, dette var spennende. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Blir nok et helvetes hevntokt fra annon snart. Bare lurer på hvem som er skyld i dette... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Blir nok et helvetes hevntokt fra annon snart. Bare lurer på hvem som er skyld i dette... Sist jeg sjekka så skrev folk 4chan vs. tumblr. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Operation Tumblr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå