Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Facebook-generasjonen. Den dumme generasjonen.

The children now love luxury; they have bad manners, contempt for

authority; they show disrespect for elders and love chatter in place

of exercise. Children are now tyrants, not the servants of their

households. They no longer rise when elders enter the room. They

contradict their parents, chatter before company, gobble up dainties

at the table, cross their legs, and tyrannize their teachers.

Sokrates, 400 f.kr

Endret av Sebbe
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er vel blitt for gammel til å være i "ungdomskulturen" anyways. Har hatt fast jobb og vært uten facebook de siste 10 årene. Blir jeg kjendis mister jeg vel bare 80% av lønna mi. Man tjener jo ikke penger på å henge på røde løpere og dra på kjendisfester hele uka.

Lenke til kommentar

Facebook-generasjonen. Den dumme generasjonen.

The children now love luxury; they have bad manners, contempt for

authority; they show disrespect for elders and love chatter in place

of exercise. Children are now tyrants, not the servants of their

households. They no longer rise when elders enter the room. They

contradict their parents, chatter before company, gobble up dainties

at the table, cross their legs, and tyrannize their teachers.

Sokrates, 400 f.kr

http://answers.google.com/answers/threadview?id=398104 Sikker på den? :)

Men uansett, det er eit godt poeng, ungdom har alltid oppført seg kontroversielt.

Lenke til kommentar

Er det det TWfA ville kalt potetgulltøffinger?

Jeg sier vel bare huff.

Den gangen jeg var ung (før både internett og mobiler) måtte vi sånt til hverandre ansikt til ansikt. Det hadde en viss oppdragende effekt.

Ellers: Trolling som spiller på "gay/gey" får like mange poeng av meg som Jahn Teigen fikk i Grand Prix, uansett om det er på nett eller på gata...

Geir :)

• Liker 7
Lenke til kommentar

@Iste

Det er bare fordi du kjenner ham. Eller vet hvem han er.

Jeg ble temlig overrasket over alle de som sendte meg melding på facebook eller skrev til meg på msn at de likte det jeg gjorde. (Til og med to stykk som ville "backe meg" hvis Milad-fyren skulle banke meg.) Dere vil vel bare si og tenke at de bare er like umodne som meg.

Gleder meg til skolen i morra egentlig. Lurer på hvordan karen kommer til å oppføre seg.

Jeg ser at det er "umodent", teit, barnslig osv. Men jeg ville fortsatt gjort det igjen

Lenke til kommentar

Den gangen jeg var ung (før både internett og mobiler) måtte vi sånt til hverandre ansikt til ansikt. Det hadde en viss oppdragende effekt.

Jeg var like tøff før internett kom som jeg har vært etterpå. Og jeg har arrene å vise for at jeg var like dum i kjeften som jeg kan være med tastaturet ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

@Iste

Det er bare fordi du kjenner ham. Eller vet hvem han er.

Jeg ble temlig overrasket over alle de som sendte meg melding på facebook eller skrev til meg på msn at de likte det jeg gjorde. (Til og med to stykk som ville "backe meg" hvis Milad-fyren skulle banke meg.) Dere vil vel bare si og tenke at de bare er like umodne som meg.

Gleder meg til skolen i morra egentlig. Lurer på hvordan karen kommer til å oppføre seg.

Jeg ser at det er "umodent", teit, barnslig osv. Men jeg ville fortsatt gjort det igjen

Så nå at du er 15, da er det litt mer forståelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

:yes:

@alle: Mulig å la denne saken ligge og halde tråden til emnet?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det det TWfA ville kalt potetgulltøffinger?

Jeg sier vel bare huff.

Ellers: Trolling som spiller på "gay/gey" får like mange poeng av meg som Jahn Teigen fikk i Grand Prix, uansett om det er på nett eller på gata...

Geir :)

Ja fy faen altså du er kul. Jeg sier på vegne av alle andre på hele forumet at vi skulle ønske vi var like kul som deg!!

I think TWFA is a pretty cool guy, tror han er bedre enn alle andre and doesn't afraid of anything.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...