Laughing Madcap Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Facebook-generasjonen. Den dumme generasjonen. The children now love luxury; they have bad manners, contempt for authority; they show disrespect for elders and love chatter in place of exercise. Children are now tyrants, not the servants of their households. They no longer rise when elders enter the room. They contradict their parents, chatter before company, gobble up dainties at the table, cross their legs, and tyrannize their teachers. Sokrates, 400 f.kr Endret 14. november 2010 av Sebbe 8 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Facebook er knapt en generasjon. Det kom jo bare for noen få år siden. Folk klarte seg ypperlig før det kom, og klarer seg like bra etter at det forsvinner eller blir betalingstjeneste. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Vel jeg tror ikke jeg er enig, ref denne Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Tror mennesket har klart seg gjennom verre ting enn Facebook. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg er vel blitt for gammel til å være i "ungdomskulturen" anyways. Har hatt fast jobb og vært uten facebook de siste 10 årene. Blir jeg kjendis mister jeg vel bare 80% av lønna mi. Man tjener jo ikke penger på å henge på røde løpere og dra på kjendisfester hele uka. Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Selv om man er på facebook betyr ikke det at man er ung og dum. Facebook er skapt til å f.eks. å holde kontakten med venner som du f.eks. holder på å miste kontakten med. Det er bare noen som ikke bruker nettstedet på riktig måte Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Fyren er en jævla idiot forresten 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Facebook-generasjonen. Den dumme generasjonen. The children now love luxury; they have bad manners, contempt for authority; they show disrespect for elders and love chatter in place of exercise. Children are now tyrants, not the servants of their households. They no longer rise when elders enter the room. They contradict their parents, chatter before company, gobble up dainties at the table, cross their legs, and tyrannize their teachers. Sokrates, 400 f.kr http://answers.google.com/answers/threadview?id=398104 Sikker på den? Men uansett, det er eit godt poeng, ungdom har alltid oppført seg kontroversielt. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Er det det TWfA ville kalt potetgulltøffinger? Jeg sier vel bare huff. Den gangen jeg var ung (før både internett og mobiler) måtte vi sånt til hverandre ansikt til ansikt. Det hadde en viss oppdragende effekt. Ellers: Trolling som spiller på "gay/gey" får like mange poeng av meg som Jahn Teigen fikk i Grand Prix, uansett om det er på nett eller på gata... Geir 7 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 @Iste Det er bare fordi du kjenner ham. Eller vet hvem han er. Jeg ble temlig overrasket over alle de som sendte meg melding på facebook eller skrev til meg på msn at de likte det jeg gjorde. (Til og med to stykk som ville "backe meg" hvis Milad-fyren skulle banke meg.) Dere vil vel bare si og tenke at de bare er like umodne som meg. Gleder meg til skolen i morra egentlig. Lurer på hvordan karen kommer til å oppføre seg. Jeg ser at det er "umodent", teit, barnslig osv. Men jeg ville fortsatt gjort det igjen Lenke til kommentar
Populært innlegg Pubé Skrevet 14. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 14. november 2010 Jeg ville dog ikke ha posta det på forumet igjen 18 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg ville dog ikke ha posta det på forumet igjen Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Ahahah, godt sagt. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Den gangen jeg var ung (før både internett og mobiler) måtte vi sånt til hverandre ansikt til ansikt. Det hadde en viss oppdragende effekt. Jeg var like tøff før internett kom som jeg har vært etterpå. Og jeg har arrene å vise for at jeg var like dum i kjeften som jeg kan være med tastaturet 1 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 @Iste Det er bare fordi du kjenner ham. Eller vet hvem han er. Jeg ble temlig overrasket over alle de som sendte meg melding på facebook eller skrev til meg på msn at de likte det jeg gjorde. (Til og med to stykk som ville "backe meg" hvis Milad-fyren skulle banke meg.) Dere vil vel bare si og tenke at de bare er like umodne som meg. Gleder meg til skolen i morra egentlig. Lurer på hvordan karen kommer til å oppføre seg. Jeg ser at det er "umodent", teit, barnslig osv. Men jeg ville fortsatt gjort det igjen Så nå at du er 15, da er det litt mer forståelig. 1 Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 For å få litt glede i tråden smådumper jeg litt info's 5 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Jeg ble temlig overrasket over alle de som sendte meg melding på facebook eller skrev til meg på msn at de likte det jeg gjorde. (Til og med to stykk som ville "backe meg" hvis Milad-fyren skulle banke meg.) Dere vil vel bare si og tenke at de bare er like umodne som meg. @alle: Mulig å la denne saken ligge og halde tråden til emnet? 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Er det det TWfA ville kalt potetgulltøffinger? Jeg sier vel bare huff. Den gangen jeg var ung (før både internett og mobiler) måtte vi sånt til hverandre ansikt til ansikt. Det hadde en viss oppdragende effekt. Ellers: Trolling som spiller på "gay/gey" får like mange poeng av meg som Jahn Teigen fikk i Grand Prix, uansett om det er på nett eller på gata... Geir Ja fy faen altså du er kul. Jeg sier på vegne av alle andre på hele forumet at vi skulle ønske vi var like kul som deg!! I think TWFA is a pretty cool guy, tror han er bedre enn alle andre and doesn't afraid of anything. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 14. november 2010 Ja fy faen altså du er kul. Jeg sier på vegne av alle andre på hele forumet at vi skulle ønske vi var like kul som deg!! I think TWFA is a pretty cool guy, tror han er bedre enn alle andre and doesn't afraid of anything. Er du Milad eller? 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå