Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gutter, jeg er for gammel til Pokemon-spill. Det ble sett på som tapersk når jeg vokste opp.

Sto 'tapersk' i ordboka når du vokste opp?

Du var vel ca. 10 år når Pokemon kom på banen. 10-åringar som ikkje likte Pokemon? :hm:

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Om du bryr deg om at ting du gjør alene i din egen stue er tapersk, da tenker du litt for mye.

Det var det stempelet kortspillet fikk når jeg var yngre, og det har satt seg.

Så er ikke jeg så glad i japanske RPG-spill heller.

Sto 'tapersk' i ordboka når du vokste opp?

Du var vel ca. 10 år når Pokemon kom på banen. 10-åringar som ikkje likte Pokemon? :hm:

Nei, tapersk står ikke i ordboka nå heller, så vidt jeg vet. :p

Var rundt 10 år ja, og Pokemon gjorde sitt inntog i en liten vestlandsbygd via kort. Kort-spillet var lite populært, og de få som kjøpte det ble ledd av. Var slik med Pogs også. Når jeg endelig fikk rota meg rundt til å kjøpe en pakke Pogs, var det allerede "ut".

Lenke til kommentar

Du er klar over at pokemon er primært ett gameboy spill ikke sant? Og selv om tv-serien og alle spinnoffsa er ganske barsnlige er ikke spilla nødvendigvis det?

Spill som passer for barn er ikke nødvendigvis barnslige.

Og å si at noen er tapere for å like ett spill så er de ikke mye bedre selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Var slik med Pogs også. Når jeg endelig fikk rota meg rundt til å kjøpe en pakke Pogs, var det allerede "ut".

Pogs ja, episk som faen!

Lenke til kommentar

Hallo? Det er kortspillet som var the real deal, alt annet er nada.

(Jeg lever fremdeles på æren av at jeg spilte det sammen med pappa som seksåring. Alle andre spilte bare stein/saks/papir om kortene sine, taperne.)

Fulgte stor ære med, den lokale lekebutikkdamen ga meg gratis klistremerker hver gang jeg var innom. :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...