*F* Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 loler hver gang jeg ser den Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Forever alone: 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Muffinss Skrevet 6. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 6. november 2010 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 6. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 6. november 2010 TWFA begynte å whine om at L4r5 var så umoralsk sist den ble postet. Tror ikke den ble slettet, da TWFA "whiner" ikke. Det er det dere som gjør når han antyder at det kanskje er på tide å legge av seg potegulltøffheten og bli voksne... Geir 24 Lenke til kommentar
Populært innlegg Pokey Skrevet 6. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 6. november 2010 Ok. Kan vi få tråden tilbake nå eller skal du markere territoriet ditt litt til? 15 Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 6. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 6. november 2010 "Huffda. Jeg snakket om TWFA i en post, også er han så frekk at han poster for å svare. " Hvem er disse "vi" som du uttaler deg på vegne av? Er det noen som har eiendomsrett til tråden, og andre som ikke har lov til å poste her?? Geir 16 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 "Huffda. Jeg snakket om TWFA i en post, også er han så frekk at han poster for å svare. " Hvem er disse "vi" som du uttaler deg på vegne av? Er det noen som har eiendomsrett til tråden, og andre som ikke har lov til å poste her?? 'Vi' hardcore /b/rowsere som er en del av en elitegruppe som finner på mye sprell . Suuuure. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Demper denne hanekampen med et bilde-dump. 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Spørsmålet jeg mente å skrive var "Kan tråden gå tilbake til sitt opprinnelige tema eller har du planer om å fornærme de som poster her litt mer før du går din vei?" Beklager at jeg ordla meg på en slik uklar måte. Endret 6. november 2010 av Pokey 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Åh, beklager: Ble dere fornærmet? Ytringsfriheten er en god ting, spesielt når den går begge veier. Om jeg ikke tar helt feil var det du som postet først... Geir 9 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg må bare le av noen brukere her. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Nå vet jeg ikke hva problemet er, men den siste diskusjonen deres her er vel såpass lite egnet å ta direkte i tråden, at den godt kunne taes på pm? 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Åh, beklager: Ble dere fornærmet? Ytringsfriheten er en god ting, spesielt når den går begge veier. Om jeg ikke tar helt feil var det du som postet først... Geir Synes du oppfører deg lite proffesjonelt nå. Du er faktisk Off-topic, og mtp at du er en morderator og at jobben din er å fjerne off-topic så vet jeg ikke hvor egnet du er til den jobben. Synes det blir for dumt om man faktisk må trykke på rapporter knappen på et innlegg fra en moderator Endret 6. november 2010 av Mr. A 6 Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Synes du oppfører deg lite proffesjonelt nå. Du er faktisk Off-topic, og mtp at du er en morderator og at jobben din er å fjerne off-topic så vet jeg ikke hvor egnet du er til den jobben. Synes det blir for dumt om man faktisk må trykke på rapporter knappen på et innlegg fra en moderator TWFA er admin, ikke moderator. Og det går vel an å skille mellom det folk gjør som privatperson og som moderator. Han representerer ikke nødvendigvis diskusjon dått enno i alt han sier og gjør. Hvis du ser på trådens tittel ser du at alt som har med 4chan å gjøre er on-topic for denne tråden. Så han er ikke strengt tatt off-topic. Men vi begynner å bevege oss litt off-topic nå. Endret 6. november 2010 av A-Jay 4 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Denne tråden blir off-topic hver gang folk tror de faktisk er på 4chan og kan poste all random driten de vil, og blir forbanna når noen nekter dem det, fordi "de kan jo det på 4chan og der er alle uberkule!!!11" 8 Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Moar pictures, less talk Endret 6. november 2010 av SirCirdan 3 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Og den blir enda mer off-topic når folk skal whine enda litt mer om det ... Endret 6. november 2010 av KongKake 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Denne tråden blir off-topic hver gang folk tror de faktisk er på 4chan og kan poste all random driten de vil, og blir forbanna når noen nekter dem det, fordi "de kan jo det på 4chan og der er alle uberkule!!!11" Endret 6. november 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Populært innlegg svelemoe Skrevet 6. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 6. november 2010 18 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå