Novocaine Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Har sikkert dårlig humør jeg også. For jeg lo godt de første gangene jeg så disse bildene: *bilder* Dette er jo selvfølgelig ikke på grunn av det som egentlig skjer, men på grunn av måten det blir stilt frem ved hjelp av teksten. Snakk for deg selv, de folka som flyr rundt i det sykkelbildet er jo morsomme i seg selv, tekst eller ei. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Faen så jeg lo av de to, haha! @ Kim S Endret 29. april 2009 av stakan Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 American Airlines: Flyr deg rett til arbeidsplassen Lenke til kommentar
TEE Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg klarer ihvertfall ikke å le av at noen svartinger flyr inn i et tårn for å drepe folk. I lol'd Dårlig humor. Om man ikke klarer å le av vitser om WTC har man ikke noe på /b/ å gjøre. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Som om jeg bryr meg, om att dere ikke bryr dere. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Om man ikke klarer å le av vitser om *legg til ting på kanten her* har man ikke noe på /b/ å gjøre. Har jeg forstått det rett? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Om man ikke klarer å le av vitser om *legg til ting på kanten her* har man ikke noe på /b/ å gjøre. Har jeg forstått det rett? Nei. Ingenting er på kanten på /b/ Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 mitt patetisk forsøk å være morsom Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg tror jeg så hun lille jenta på 4chan, igår. Kanskje ikke med like mye klær da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Jeg klarer ihvertfall ikke å le av at noen svartinger flyr inn i et tårn for å drepe folk. I lol'd Dårlig humor. Om man ikke klarer å le av vitser om WTC har man ikke noe på /b/ å gjøre. Pleier ikke henge på /b/ heller. Har jeg aldri sagt. Går helst i kartegorier hvor jeg er bevisst på hva som kommer opp (hvis jeg en sjelden gang går inn på 4chan..) Endret 30. april 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
TEE Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg klarer ihvertfall ikke å le av at noen svartinger flyr inn i et tårn for å drepe folk. I lol'd Dårlig humor. Om man ikke klarer å le av vitser om WTC har man ikke noe på /b/ å gjøre. Pleier ikke henge på /b/ heller. Har jeg aldri sagt. Går helst i kartegorier hvor jeg er bevisst på hva som kommer opp (hvis jeg en sjelden gang går inn på 4chan..) Er det noe annet enn poster fra /b/ i denne tråden? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Jeg klarer ihvertfall ikke å le av at noen svartinger flyr inn i et tårn for å drepe folk. I lol'd Dårlig humor. Om man ikke klarer å le av vitser om WTC har man ikke noe på /b/ å gjøre. Pleier ikke henge på /b/ heller. Har jeg aldri sagt. Går helst i kartegorier hvor jeg er bevisst på hva som kommer opp (hvis jeg en sjelden gang går inn på 4chan..) Er det noe annet enn poster fra /b/ i denne tråden? Så vidt jeg vet er /b/ = random fra hvor som helst på hele 4chan? Derned er det ingenting som "er bra /b/". Men nok om det. Endret 30. april 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Herlig tråd om "Queensday" oppstyret i nederland i gang akkurat nå. Er vel slik at man ikke skal linke til 4chantråder. og /b/ er vel heller random, som i random innhold som man ikke gidder kategorisere. Ikke at den henter ut tråder fra andre kategorier. Endret 30. april 2009 av kvitrafn Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Herlig tråd om "Queensday" oppstyret i nederland i gang akkurat nå. Er vel slik at man ikke skal linke til 4chantråder. Noe galt i det? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Så vidt jeg vet er /b/ = random fra hvor som helst på hele 4chan? Derned er det ingenting som "er bra /b/". Men nok om det. Nei, /b/ er et helt eget forum på 4chan, ikke et sted som henter fra andre forum. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 /b/ er rett og slett et sted der "alt" kan postes, uten at det er nødt til å knyttes til andre channels. JAaaaaaaaaaaaaadyuyo Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Needs moar pics! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå