Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Har sikkert dårlig humør jeg også. For jeg lo godt de første gangene jeg så disse bildene:

*bilder*

Dette er jo selvfølgelig ikke på grunn av det som egentlig skjer, men på grunn av måten det blir stilt frem ved hjelp av teksten.

Snakk for deg selv, de folka som flyr rundt i det sykkelbildet er jo morsomme i seg selv, tekst eller ei. :)

post-57932-1241039788_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg klarer ihvertfall ikke å le av at noen svartinger flyr inn i et tårn for å drepe folk.

I lol'd

Dårlig humor.

Om man ikke klarer å le av vitser om WTC har man ikke noe på /b/ å gjøre.

Pleier ikke henge på /b/ heller. Har jeg aldri sagt. Går helst i kartegorier hvor jeg er bevisst på hva som kommer opp (hvis jeg en sjelden gang går inn på 4chan..)

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Jeg klarer ihvertfall ikke å le av at noen svartinger flyr inn i et tårn for å drepe folk.

I lol'd

Dårlig humor.

Pleier ikke henge på /b/ heller. Har jeg aldri sagt. Går helst i kartegorier hvor jeg er bevisst på hva som kommer opp (hvis jeg en sjelden gang går inn på 4chan..)

Er det noe annet enn poster fra /b/ i denne tråden?

Lenke til kommentar

I lol'd

Dårlig humor.

Er det noe annet enn poster fra /b/ i denne tråden?

Så vidt jeg vet er /b/ = random fra hvor som helst på hele 4chan? Derned er det ingenting som "er bra /b/". Men nok om det.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Herlig tråd om "Queensday" oppstyret i nederland i gang akkurat nå. Er vel slik at man ikke skal linke til 4chantråder.

og /b/ er vel heller random, som i random innhold som man ikke gidder kategorisere. Ikke at den henter ut tråder fra andre kategorier.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...