Munty Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Den har jeg ventet på. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 De fleste av Petter Solbergs sitater er urbane rykter som han har blitt stemplet med. Den beste ekte jeg har hørt fra han er når han dette problemer med demperer og presterte å si til journalistene: "Yes, I had a bit of a damperproblem" http://www.thefreedictionary.com/damper En annen god er "The rat is loose" som han skrek til kartleseren da rattet ble slærkete. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Lag noen fler “I had a very big fart, and suddenly I fucked off the road” “I had a stop in the start” “i had to go off the road,to save the car” “It wåss dæven døtte meg close ass..vell vell,vi have to see how the rest of the race go” “I drove over the hill” “I`m driving round the corner, and crash in the christmas tree.” “It’s not the fart that kills you, it’s the smell” “I had bad pigs in my dekk” “It was a moose in the engine” “but but, it is’t only only you know” “It wåss so møch dog on the window” “It’s not only only, but but ” “it was werry werry funny” “he is my wife in the car ehh….no sex” “i drived and then it was a sving and a sving til så a stein and pang i drived rett in the juletre” “When i keim around the corner, it all went to Hælvette” ” The car understyrt ænd i was going strait fram” ”I came with a great fart and dishappered as a prikk in the sky” “I’m slædding utafor the kænt” “i just take full fart and Drive ” “I dont know what it call’d on english , but on norsk we call it aircondision” “The rat is loose” “In Norway we rape after dinner” “It all went to hell in a verry crap sving!” 3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 “It all went to hell in a verry crap sving!” Den var gull 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Og jeg tipper 95% av de petter solberg-greiene er påfunn. Det går ikke an å blande norsk og engelsk så dårlig som det der, med tilsiktet komisk effekt i nesten HVER eneste setning. Akkurat som at Chuck Norris ikke har skrivd Chuck Norris facts. Og at Julenissen ikke finnes. Kan noen fortelle meg hva vitser fra vitsesidene bakerst i Vi Menn gjør i 4chan-tråden egentlig? Endret 20. oktober 2010 av Bytex 3 Lenke til kommentar
Iama Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Lag noen fler “I had a very big fart, and suddenly I fucked off the road” “I had a stop in the start” “i had to go off the road,to save the car” “It wåss dæven døtte meg close ass..vell vell,vi have to see how the rest of the race go” “I drove over the hill” “I`m driving round the corner, and crash in the christmas tree.” “It’s not the fart that kills you, it’s the smell” “I had bad pigs in my dekk” “It was a moose in the engine” “but but, it is’t only only you know” “It wåss so møch dog on the window” “It’s not only only, but but ” “it was werry werry funny” “he is my wife in the car ehh….no sex” “i drived and then it was a sving and a sving til så a stein and pang i drived rett in the juletre” “When i keim around the corner, it all went to Hælvette” ” The car understyrt ænd i was going strait fram” ”I came with a great fart and dishappered as a prikk in the sky” “I’m slædding utafor the kænt” “i just take full fart and Drive ” “I dont know what it call’d on english , but on norsk we call it aircondision” “The rat is loose” “In Norway we rape after dinner” “It all went to hell in a verry crap sving!” Var bare noen jeg fant i en norway thread på 4chan igår, gadd ikke laste ned templaten >.< Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=jioI_-h0i_g Sjekk trynet på 0:39 4 Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Og jeg tipper 95% av de petter solberg-greiene er påfunn. Det går ikke an å blande norsk og engelsk så dårlig som det der, med tilsiktet komisk effekt i nesten HVER eneste setning. Akkurat som at Chuck Norris ikke har skrivd Chuck Norris facts. Og at Julenissen ikke finnes. Kan noen fortelle meg hva vitser fra vitsesidene bakerst i Vi Menn gjør i 4chan-tråden egentlig? Poenget er ikke hvorvidt Petter Solberg faktisk sa det og det. Poenget er at norsk-engelsk er superartig. Hvem ville du hatt istedenfor Petter Solberg da? 2 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Noen som vet hvorfor jeg får ''Feil med tegnkoding'' i firefox? Lenke til kommentar
Populært innlegg Munty Skrevet 20. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 20. oktober 2010 13 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Longcat is long. http://www.youtube.com/watch?v=dV2BGw8HMGY 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg deaktivert443556 Skrevet 20. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 20. oktober 2010 . 17 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 ^Ahahahha, elsker bad pun racoon. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 noen som kan poste den tegneserien hvor en gutt oppdager 4chan begynner å grine, også fappe og til slutt for en svær afro? Lenke til kommentar
Populært innlegg Munty Skrevet 21. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 21. oktober 2010 Fant noen artige Technologically Impaired Duck. Enjoy. 16 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg kjenner igjen så SYYYYKT mange i de derre Lenke til kommentar
DeiligKake Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 noen som kan poste den tegneserien hvor en gutt oppdager 4chan begynner å grine, også fappe og til slutt for en svær afro? This one? Lenke til kommentar
Frædrik Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Flere: Endret 21. oktober 2010 av Frædrik 7 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Sweet. Jeg tok meg den frihet å lage Petter Solberg i memegenerator.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå