*F* Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 This is how you dance to dubstep videoen er genial 2 Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hei fellow brothers. Fins det noe program som kan lagre alle bildene fra en traad loaklt paa HDD'n? Saa langt har jeg bare lyktes i aa finne et program som lagrer alt som ligger ute i dette ooyeblikk, men man kan ikke bestemme en spesifikk tread. Takk paa forhaand. 1 Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Downthemall. takk, fant ut at den bare tare thumbnailsa i treaden. noen tips? 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Hei fellow brothers. Fins det noe program som kan lagre alle bildene fra en traad loaklt paa HDD'n? Saa langt har jeg bare lyktes i aa finne et program som lagrer alt som ligger ute i dette ooyeblikk, men man kan ikke bestemme en spesifikk tread. Takk paa forhaand. dump4chan funker flott. Legger det ved her. Åpne snarveien og gå på egenskaper. dump4chan.exe "http://boards.4chan.org/b/res/275790271" mappenavn dump4chan.rar Endret 16. oktober 2010 av TM B 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Downthemall. takk, fant ut at den bare tare thumbnailsa i treaden. noen tips? Nei? Den lastar ned alle bileta i full size her. Har ikkje peiling på kva du gjer gale, funka med ein gong for meg. Endret 16. oktober 2010 av svelemoe 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Alliha Skrevet 16. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 16. oktober 2010 Btw: fleire enn meg som lese downthemall som DownTheMall når det er skreve med små bokstavar? 16 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg bruker bare Flashgot. Gå inn på en tråd, velg "Flashgot all", skriv inn mappenavn / andre instillinger og den laster ned alle bildene. 1 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Btw: fleire enn meg som lese downthemall som DownTheMall når det er skreve med små bokstavar? Er det ikke DownTheMall? EDIT: Ved nærmere ettertanke over programmets bruksområde må det vel være DownThemAll... Endret 16. oktober 2010 av Munty 2 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Btw: fleire enn meg som lese downthemall som DownTheMall når det er skreve med små bokstavar? Jeg ser BombTheMall. 6 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Downthemall. takk, fant ut at den bare tare thumbnailsa i treaden. noen tips? DU må laste ned fra bilde linken eller noe sånt. Den laster vell bare rett ned fra tråden og da får du thumbnail, så prøv å bytt på til å laste ned fra bildelinkene. 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Fikset en enkel løsning på dette. Begynte idag tidlig, kan være feil i programmet. Pakk ut filene i en egen mappe, kjør "4Chan grabber.bat" og finn en thread på 4chan, kopier URL og trykk en tast i CMD vinduet. Filen lastes ned til c:\4chan eller til egendefinert mappe ved å endre setting.txt. Husk å flytte filene til ønsket mappe etter de er lastet ned dersom du vil ha litt system i filene. dump4chan.zip 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Eventuellt er det en bat-fil som inneholder "Format c:" uten å åpne noe vindu. 3 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Nei, ingen format kode i .bat filen 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Koden er clean, den inneholder ingen ingen uhumskheter eller bakterier og gjør akkurat som jeg beskrev over. Åpne i Notepad om dere tviler på innholdet. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Har opplevd den med smørbrødet sjæl as Elelr, egentlig alle utenom angie grab my boobs Heftig tegneserie! Lenke til kommentar
Populært innlegg Iama Skrevet 19. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 19. oktober 2010 45 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Kunnskapene hans i engelsk er rimelig imponerende, må jeg si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå