Runar Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Da roer vi ned på sitatene, eller hva? Neste innlegg vil bli slettet og advarsel utdelt. Ingen unntak. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Glemte sausen også ja, pokker! Lager den nok en gang til så snart kolesterolet har sunket litt Vel, mtp hvor mye dritt som egentlig er inni en sånn, så tror jeg det kan ta sin tid Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 ░░░░░░░░░░░░░▲ ░░░░░░░░░░░░▲ ▲ ░░░░░░░░░░░▲ ▲ ▲ ░░░░░░░░░░▲ ▲ ▲ ▲ ░░░░░░░░░▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ░░░░░░░░▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ░░░░░░░▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ░░░░░░▲░░░░░░░░░░░░░▲ ░░░░░▲ ▲░░░░░░░░░░░▲ ▲ ░░░░▲ ▲ ▲░░░░░░░░░▲ ▲ ▲ ░░░▲ ▲ ▲ ▲░░░░░░░▲ ▲ ▲ ▲ ░░▲ ▲ ▲ ▲ ▲░░░░░▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ░▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲░░░▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲░▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ░░░░░▓▓░░░░░░░░░░░░▓▓ ░░░░░▓▓▓░████████░▓▓▓ ░░░░░▓▓░█▓▓▓▓▓▓▓▓█░▓▓ ░░░░░▓▓░░░██░░██░░░▓▓ ░░░░░▓▓░░░▓▓░░▓▓░░░▓▓ ░░░░░▓▓▓░░░░░░░░░░▓▓▓ ░░░░░▓▓▓██░░▓▓░░██▓▓▓ ░░░░░░▓▓███░▓▓░███▓▓ ░░░░░░▓████████████▓ ░░░░░░░████████████ ░░░░░░░████████████ ░░░░░░░████▓▓▓▓████ ░░░░░░░▓▓▓▓▓██▓▓▓▓▓ ░░░░░░░████▓▓▓▓████ ░░░░░░░████████████ ░░░░░░░░▓▓▓░░░░▓▓▓ ░░░░░░░░▓▓▓░░░░▓▓▓ 2 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 var det virkelig så fælt at han la til det lille bildet mellom 1/2 4chan og 1/2 fun ? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg aner ikke hva du mener, siden jeg beklageligvis ikke er inne i hodet ditt og kan lese din definisjon av "så". OT: Lenke til kommentar
Populært innlegg Sk!ppy Skrevet 13. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 13. oktober 2010 11 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jau! Da tar vi en liten opprydding for/av posting og brukere.. Admin. What up guys? Anarki, holder på å rydde opp nå.. ^^ 4 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hepp! Tråden åpnes igjen. Les mine lepper: i am watching you.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Digger bildet til Sk!ppy. Det ansiktet sier så sykt mye. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Veldig mange av bildene her har jeg funnet igjen på Lolpics.se. Blir de hentet derfra, eller er det dere som poster de der? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Veldig mange av bildene her har jeg funnet igjen på Lolpics.se. Blir de hentet derfra, eller er det dere som poster de der? 2 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Vanskelig å poste et spørsmål her uten å få facepalm.jpg... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Welcome to 4chan! Get your shit and get out! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Vanskelig å poste et spørsmål her uten å få facepalm.jpg... Nei, bare man ikke stiller ekstremt dumme spørsmål. 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Veldig mange av bildene her har jeg funnet igjen på Lolpics.se. Blir de hentet derfra, eller er det dere som poster de der? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Fun fact: Morsomme bilder har en tendens til å bli spredd over hele internett. Ingen bilder her er unike, med unntak av selvlagd søppel. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Men når veldig mange dukker opp omtrentlig likt her som på Lolpics. Jeg spurte bare et kort spørsmål, men det er jo umulig å få et svar her fordi det er jo alltid en gluping som skal svare med et bilde... Jeg mener, var det virkelig et så dumt spørsmål? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ja, det er virkelig et dumt spørsmål. 3 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ja, det var det. Heter tråden Lolpics.se -tråden? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå