A-Jay Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hah! Fail på iallefall ein! Jeg har fail på tre av dem! Noen flere? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Fail på tre her også. Endret 7. oktober 2010 av Ishq Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 De fleste her _tror_ vel egentlig at de er over snittet smarte. Altså, det skal ikke mye til for å være over snittet smart. I og med at 50% av befolkningen er det. Jeg vil tippe på at her på forumet er kanskje 70-80% over snittet smarte, med tanke på hva slags brukere som trekkes hit. 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Kva me dykk andre? Endret 7. oktober 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) @Alliha: Helt det samme her. Men jeg er straight, da. Endret 7. oktober 2010 av Ishq Lenke til kommentar
Populært innlegg Atald Skrevet 7. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 7. oktober 2010 Troll fizzicx! 11 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Eneste som bomma på meg var delen med video spill, og at jeg er over normalen smart. Vil si jeg er en ganske så normal skoleelev. Lenke til kommentar
Populært innlegg Alliha Skrevet 7. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 7. oktober 2010 @Alliha: Helt det samme her. Men jeg er straight, da. 13 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Above average intellegence for min alder ihvertfall. Stjal din jeg, Sebbe Endret 7. oktober 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ja alle passa på meg iallefall. Jeg syns iallefall at jeg er smartere enn resten av min aldersgruppe, men kom igjen, hvem gjør ikke det? Også er jeg mer enn bare litt rasistisk, men det er ikke hatefult, har flere svarte, asiatere og rødhårede som venner, jeg bare spøker om det iblant. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Joda, bildet passet meg óg. På alle punkt. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 De fleste her _tror_ vel egentlig at de er over snittet smarte. Hvordan folk oppfatter seg selv er et interessant tema, og jeg vil tro at du har rett i at svært mange, især her, oppfatter seg som over gjennomsnittet smarte. Det er dog ikke sikkert det er helt ukorrekt, avhengig av hvilke kontrollgruppe, so to say, vi sammenligner med. Sammenligner vi med verdensgjennomsnittet? Det norske gjennomsnittet? Det europeiske? Jeg personlig bryr meg veldig lite om både min egen intelligens, eller mangel på så, og andres. Det eneste jeg forventer er at man skal gjøre en innsats når det kommer til samskriving og 'å/og-problematikken'. Ikke direkte relatert til intelligens, men jeg velger å tro at moderat intelligente folk liker å gjøre seg forståtte. Mulig jeg gikk litt av temaet nå, men jeg er sikker på at dere kan tilgi meg /Out 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Gjør du lite på skolen, men får alikevel like gode karakterer som folk som jobber rævva av seg? Well, congratulations. You're smarter than the average. 2 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) @Alliha: Helt det samme her. Men jeg er straight, da. On Topic: Endret 7. oktober 2010 av CypheroN 7 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ja alle passa på meg iallefall. Jeg syns iallefall at jeg er smartere enn resten av min aldersgruppe, men kom igjen, hvem gjør ikke det? Men det betyr vel nødvendigvis ikkje at ein er underachiever, gjer det vel? Derfor eg har strøke det ut hos meg. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Gjør du lite på skolen, men får alikevel like gode karakterer som folk som jobber rævva av seg? Well, congratulations. You're smarter than the average. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå