Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste her _tror_ vel egentlig at de er over snittet smarte.

Altså, det skal ikke mye til for å være over snittet smart. I og med at 50% av befolkningen er det. Jeg vil tippe på at her på forumet er kanskje 70-80% over snittet smarte, med tanke på hva slags brukere som trekkes hit. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja alle passa på meg iallefall. Jeg syns iallefall at jeg er smartere enn resten av min aldersgruppe, men kom igjen, hvem gjør ikke det?

Også er jeg mer enn bare litt rasistisk, men det er ikke hatefult, har flere svarte, asiatere og rødhårede som venner, jeg bare spøker om det iblant.

Lenke til kommentar

De fleste her _tror_ vel egentlig at de er over snittet smarte.

Hvordan folk oppfatter seg selv er et interessant tema, og jeg vil tro at du har rett i at svært mange, især her, oppfatter seg som over gjennomsnittet smarte.

Det er dog ikke sikkert det er helt ukorrekt, avhengig av hvilke kontrollgruppe, so to say, vi sammenligner med.

Sammenligner vi med verdensgjennomsnittet? Det norske gjennomsnittet? Det europeiske?

Jeg personlig bryr meg veldig lite om både min egen intelligens, eller mangel på så, og andres. Det eneste jeg forventer er at man skal gjøre en innsats når det kommer til samskriving og 'å/og-problematikken'. Ikke direkte relatert til intelligens, men jeg velger å tro at moderat intelligente folk liker å gjøre seg forståtte.

Mulig jeg gikk litt av temaet nå, men jeg er sikker på at dere kan tilgi meg :)

/Out

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja alle passa på meg iallefall. Jeg syns iallefall at jeg er smartere enn resten av min aldersgruppe, men kom igjen, hvem gjør ikke det?

Men det betyr vel nødvendigvis ikkje at ein er underachiever, gjer det vel? Derfor eg har strøke det ut hos meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...