Xaser Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 La dem holde på, det er underholdene og søtt å se potelgulltøffinger diskutere fysikk. Minner meg om klippet 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Vær så snill å stopp med all denne off-topic diskusjonen, ta det heller i fysikk delen av forumet. Jeg vet ikke om det fins en fysikk del, men det fins dikkert en del av forumet som er mer passende enn humor delen. 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Vær så snill å stopp med all denne off-topic diskusjonen, ta det heller i fysikk delen av forumet. Jeg vet ikke om det fins en fysikk del, men det fins dikkert en del av forumet som er mer passende enn humor delen. Er du som har Leonard som avatar, så du burde jo være interessert i denne diskusjonen! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Vær så snill å stopp med all denne off-topic diskusjonen, ta det heller i fysikk delen av forumet. Jeg vet ikke om det fins en fysikk del, men det fins dikkert en del av forumet som er mer passende enn humor delen. Er du som har Leonard som avatar, så du burde jo være interessert i denne diskusjonen! Er vel strengt tatt Howard men 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Er ikke så hard på TBBT. Ser ikke mye på det Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Vær så snill å stopp med all denne off-topic diskusjonen, ta det heller i fysikk delen av forumet. Jeg vet ikke om det fins en fysikk del, men det fins dikkert en del av forumet som er mer passende enn humor delen. Er du som har Leonard som avatar, så du burde jo være interessert i denne diskusjonen! Er vel strengt tatt Howard men Og som vi vet er howard den eneste som bare har en master :!: 2 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Vær så snill å stopp med all denne off-topic diskusjonen, ta det heller i fysikk delen av forumet. Jeg vet ikke om det fins en fysikk del, men det fins dikkert en del av forumet som er mer passende enn humor delen. Er du som har Leonard som avatar, så du burde jo være interessert i denne diskusjonen! Er vel strengt tatt Howard men Og som vi vet er howard den eneste som bare har en master Haha, ja, dessuten er han bare ingeniør, ikke fysiker som de andre http://www.youtube.com/watch?v=pQRaR850iqU Endret 27. september 2010 av Sveern Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Slutte med off-topic snart? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Fordi det der er ikke ot i forhold til diskutering av bildene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Heller diskutering av bildene som er fra 4chan istedenfor en serie som ikke har noe med 4chan å gjøre i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 interupting duck ? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Hadde det gått å kombinere TinEye med Adblock plus? Hadde ikkje takka nei til å blokkere alle "u mad" bilete... Endret 27. september 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hadde det gått å kombinere TinEye med Adblock plus? Hadde ikkje takka nei til å blokkere alle "u mad" bilete... 4 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Dere har ødelagt "You mad"-konseptet. Edit: In before "You mad!" Endret 27. september 2010 av Ajaco 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Føler meg slik som han på sistebildet der av og til, når jeg bruker sokker i sandalene mine. Morsomt 1 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Slutte med off-topic snart? Hadde det gått å kombinere TinEye med Adblock plus? Hadde ikkje takka nei til å blokkere alle "u mad" bilete... Dere har ødelagt "You mad"-konseptet. Edit: In before "You mad!" 5 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Meir revolusjonerande fysikk 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå