Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vær så snill å stopp med all denne off-topic diskusjonen, ta det heller i fysikk delen av forumet. Jeg vet ikke om det fins en fysikk del, men det fins dikkert en del av forumet som er mer passende enn humor delen.

Er du som har Leonard som avatar, så du burde jo være interessert i denne diskusjonen! :cool:

Lenke til kommentar

Vær så snill å stopp med all denne off-topic diskusjonen, ta det heller i fysikk delen av forumet. Jeg vet ikke om det fins en fysikk del, men det fins dikkert en del av forumet som er mer passende enn humor delen.

Er du som har Leonard som avatar, så du burde jo være interessert i denne diskusjonen! :cool:

Er vel strengt tatt Howard men :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og som vi vet er howard den eneste som bare har en master :!:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Og som vi vet er howard den eneste som bare har en master laugh.gif

Haha, ja, dessuten er han bare ingeniør, ikke fysiker som de andre :D

http://www.youtube.com/watch?v=pQRaR850iqU

Endret av Sveern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...