dysfunctional Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Synes ikke captcha-memet er så morsomt. Menmen. Enhver smak! Lenke til kommentar
Asken Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Første gang du ser den? Den er jo på hver eneste FBF tråd... Ja herregud azz, for en 4chan noob. Meh... Skaffet meg en anmerkning for ukontrollert latter i timen og ute av stand til å lese teksten vi holdt på med. :!: jaja, bæsjehumor er den beste humoren 2 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Første gang du ser den? Den er jo på hver eneste FBF tråd... Ja herregud azz, for en 4chan noob. Meh... Skaffet meg en anmerkning for ukontrollert latter i timen og ute av stand til å lese teksten vi holdt på med. :!: jaja, bæsjehumor er den beste humoren Absolutt! Godt å høre at jeg ikke er den eneste som kan le av ordet bæsj! bæsj :!: 1 Lenke til kommentar
Beges Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jaja, eg syns dei var hysterisk morsomme Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Synes ikke captcha-memet er så morsomt. Menmen. Enhver smak! Jeg synes de var det beste på lenge, lenge. 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Synes ikke captcha-memet er så morsomt. Menmen. Enhver smak! Jeg synes de var det beste på lenge, lenge. Absolutt. "wasn't ovens" var mykje betre enn stygge lolcats og kjedelige memegenerator-bileter. 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Synes ikke captcha-memet er så morsomt. Menmen. Enhver smak! Jeg synes de var det beste på lenge, lenge. Så enig, så enig! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Har noen en god samling av den "Okay" memen? Syntes den er så utrolig bra! Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Fant nettopp ut at jeg kanskje burde sortere 4chan-mappen min... 1gig med bilder i èn og samme mappe Lenke til kommentar
Munty Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Tar gjerne imot noe Successful Negro hvis noen vil! Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr. Hermonella Skrevet 23. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Dumper lissågodt hele 4chan folderen min, ikke så mye men nok Annoying Facebook Girl: Stare Dad: Succesful Negro: Endret 23. september 2010 av Mr. Hormonella 14 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ah. Takk! Du reddet dagen Mr. Hormonella. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ser ikke humoren i successful negro Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ser ikke humoren i successful negro De begynner med en klassisk fordom - og så lener det over på noe helt annet. Sikkert for å få folk til å føle seg skyldige eller noe. Jeg syns det er helt "okay". Lenke til kommentar
Munty Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Successful Negro er GENIALT. 3 Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Succesful negro er episk 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ser ikke humoren i successful negro De begynner med en klassisk fordom - og så lener det over på noe helt annet. Sikkert for å få folk til å føle seg skyldige eller noe. Jeg syns det er helt "okay". Såpass skjønte jeg, jeg mener at jeg ikke synes det er morsomt Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hvordan laster dere opp bilder? Jeg bruker å legge de til som vedlegg, men det tar jo timer å laste opp noen mapper med forskjellige godsaker. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Synes heller ikke captcha-memen er noe spesielt bra. Joda, hoho, men ikke knallbra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå