Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Håper det kommer en med Warcraft III også. Kjenner meg nok bedre igjen der. Satt å tenkte på det, venter i spenning nå. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) @Subject Delta Er det Jesse Pinkman fra Breaking Bad du har på avataren eller tar jeg helt feil nå? Endret 21. september 2010 av Romis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Hahaha! Lame Pun Raccoon er totalt awesome. Det beste meme'et etter min smak. På linje med Paranoid Parrot! Endret 21. september 2010 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 @Subject Delta Er det Jesse Pinkman fra Breaking Bad du har på avataren eller tar jeg helt feil nå? Yep Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 @Subject Delta Er det Jesse Pinkman fra Breaking Bad du har på avataren eller tar jeg helt feil nå? Yep Det var det jeg trodde. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Velvel, hvilket board liker dere best folkens? /v/ Fordi det er som /b/ bare med mindre null camwhoring, "doubles", slowpoke-combos, Advice Dog-varianter og annet ræl, samt bedre reaksjonsbilder, mer originalt materiale, og mer intelligente brukere. Forresten: http://userscripts.org/scripts/show/77055 Vennligst installer. Er smått irriterende å se screencaps hvor man ikke skjønner en dritt av hvilke poster som quotes. Fungerer i Opera, Firefox, Chrome, på alle board. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 /v/ ...intelligente brukere. Skal leite lenge og vel for å finne ein intelligent post på /v/. Men dei fins. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg vet hva tittelen på tråden er, det eneste jeg sa var at Bytex aldri sa noe om 4chan bilder, men morsomme bilder. Edit: Litt bilder, ettersom jeg hater at det blir diskutert for mye i denne tråden Minor dump: Hahaha, fyren i rød bukse og ett ganske oransje trynet kjenner jeg faktisk til. Har ett annet bilde der han ser like oransje ut, fresh from Facebook. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Snakk om å ha solgt både baller og selvrespekt. 2 Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Går stort sett i /VP/ her Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hvorfor står han i en... seng? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hvorfor står han i en... seng? foran et kamera? 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Hvorfor står han i en... seng? Poserer, vil jeg tro. Liten dump her, fra det lite jeg har i folderen min. Endret 21. september 2010 av Friction# 6 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jaja. Uansett - noen som har bildet av han lille gutten med blondt hår og bolleklipp, med et lurt smil der teksten er "And then i stabbed her" eller noe lignende? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Haha, genialt. Takk. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg vet hva tittelen på tråden er, det eneste jeg sa var at Bytex aldri sa noe om 4chan bilder, men morsomme bilder. Edit: Litt bilder, ettersom jeg hater at det blir diskutert for mye i denne tråden Minor dump: Hahaha, fyren i rød bukse og ett ganske oransje trynet kjenner jeg faktisk til. Har ett annet bilde der han ser like oransje ut, fresh from Facebook. Det er tim andré, right? lenge siden jeg har snakka med han, men ligner fælt Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Forresten:http://userscripts.org/scripts/show/77055 Vennligst installer. Er smått irriterende å se screencaps hvor man ikke skjønner en dritt av hvilke poster som quotes. Fungerer i Opera, Firefox, Chrome, på alle board. mhm, fikk den ikke til å virke i min opera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå