Slimda Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Da jeg aldri livet mitt har postet et eneste innlegg på 4chan, er det ikke åpenbart at innlegg nummer XXXX er faktisk innlegg nr. 8888. Det var det som var poenget mitt. Endret 21. september 2010 av Slimda Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Kjedelig at 4chan har startet med å legge XXX på slutten at inlegg. Ingen som vet om noe userscript eller noe til opera som fikser dette? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Slit med å finne humoren i tilfeldigheter. 1 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Da jeg aldri livet mitt har postet et eneste innlegg på 4chan, er det ikke åpenbart at innlegg nummer XXXX er faktisk innlegg nr. 8888. Det var det som var poenget mitt. Har aldri postet noe jeg heller... Vet ikke en gang hvordan systemet fungerer. Sikker ikke altfor vanskelig å finne ut av, men jeg har aldri prøvd. Liker å lurke rundt og finne morsomme ting! Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hvorfor er dere egentlig i 4chan tråden når dere ikke bruker siden? Lenke til kommentar
Populært innlegg Bytex Skrevet 21. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Fordi vi ser etter morsomme bilder. Ikke for å være like "awesome" som 4chan-gjengen som tror de er dødstøffe fordi de kan alle meme'ene og svare på 7 spørsmål. Endret 21. september 2010 av Bytex 28 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Ja, for det "4chan-gjengen" prøver er jo å være de kuleste og mest awesome. Ser ut som om du har mmisforstått litt Bytex, den "4chan-gjengen" du snakker om, er en liten del av de som er på en liten del av 4chan kalt /b/. Edit: Du sier du er her for å finne morsomme bilder, men egentlig er du vel her for å bare lage kødd for andre og diskutere, for jeg ser sjelden at du faktisk poster et morsomt bilde. Endret 21. september 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 De aller fleste på 4chan lurker bare. Selv poster jeg ikke i de fleste trådene jeg er inni, men blir jo et inlegg her og der. 1 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ja, for det "4chan-gjengen" prøver er jo å være de kuleste og mest awesome. Ser ut som om du har mmisforstått litt Bytex, den "4chan-gjengen" du snakker om, er en liten del av de som er på en liten del av 4chan kalt /b/. Edit: Du sier du er her for å finne morsomme bilder, men egentlig er du vel her for å bare lage kødd for andre og diskutere, for jeg ser sjelden at du faktisk poster et morsomt bilde. Hvordan skal han kunne poste et 4chan-bilde om han ikke henger på 4chan? 1 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ingen har sagt noe om 4chan bilder, bare morsomme bilder. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ingen har sagt noe om 4chan bilder, bare morsomme bilder. Ehm, feil? Denne tråden eksisterer jo for at ikke Snowdog sin tråd skal bli fylt av memes og andre 4chan ting. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 I og med at det er 4chan-tråden bør det jo være relatert til 4chan. Morsomme bilder har en egen tråd. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Dette er jo strengt tatt "4chan bilde- og diskusjonstråd". Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) /n/ EDIT: Ingen har sagt noe om 4chan bilder, bare morsomme bilder. Ehm, feil? Denne tråden eksisterer jo for at ikke Snowdog sin tråd skal bli fylt av memes og andre 4chan ting. Endret 21. september 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Jeg vet hva tittelen på tråden er, det eneste jeg sa var at Bytex aldri sa noe om 4chan bilder, men morsomme bilder. Edit: Litt bilder, ettersom jeg hater at det blir diskutert for mye i denne tråden Minor dump: Endret 21. september 2010 av DevilFish 7 Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Lame Pun Raccoon: 5 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Velvel, hvilket board liker dere best folkens? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Velvel, hvilket board liker dere best folkens? Secret raid board. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå