Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den kvalifiserer Lars til medlemskap blant potegulltøffingene. (Det er desverre ikke en spesielt eksklusiv klubb...)

Vi ble bedt om å fjerne bildet, men dårlig smak er ikke forbudt på forumet. Så jeg nøyde meg med en spoiler.

Geir :)

Det bør være allmenn kunnskap her på forumet at jeg er en fuckup så at jeg ikke har blitt plassert i den klubben tidligere er et under.

Men får slenge med noen bilder så det ikke bare blir snakk her.

post-55736-1284376482,114_thumb.jpg

post-55736-1284376956,0994_thumb.jpg

post-55736-1284377019,5327_thumb.jpg

post-55736-1284377154,678_thumb.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor er dette 4chan-materiale?

Fordi 99% av 4chan er misunnelige på Justin Bieber fordi han er en styrtrik tenåring som mest sannsynlig allerede har ligget med flere jenter enn hele 4chan tilsammen.

Jeg tror JB er for kjent til å ligge med noen som helst egentlig. Men styrtrik er han nok. Og sveisen er litt kul, egentlig.

Er det noen som husker One More Time? Da den var mest populær? OG WATUP MED AT ALLE JENTER ER 20CM HØYERE ENN HAN?

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar

Hvorfor er dette 4chan-materiale?

Fordi 99% av 4chan er misunnelige på Justin Bieber fordi han er en styrtrik tenåring som mest sannsynlig allerede har ligget med flere jenter enn hele 4chan tilsammen.

Jeg tror JB er for kjent til å ligge med noen som helst egentlig.

Heh, ikke for å starte en celeb diskusjon her, men husk at britney spears ble seksuelt aktiv som fjorten åring og plateselskapet solgte på at hun var jomfru til hu var 18 :)

post-145651-1284413676,055_thumb.jpg

Endret av DMN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...