Pokey Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Det morsomme er hvis ingen småbarnsforeldre kjøper såpa med den ungen på, fordi de aldri har hørt om 4chan og bare leser email på internett 2 ganger i uka og tenker "wtf?" Dere har enda ikke gitt opp håpet om at dette skal snu seg til "fail" for Lano,guttungen eller moren, skjønner jeg. Lykke til.. Ser dog at en del av dere har hoppet over på backup-forklaringen nå. Geir "Dere" var et godt ordvalg når du siterer én post, ja. Om noen synes det er 'fail' eller ikke gjør det ikke hele saken mindre gøy. Endret 7. september 2010 av Pokey 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Burde være ekstremt logisk for alle at han ble stemt frem for the lulz fordi han har ingenting i den konkurransen å gjøre. Enkelt å greit. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Agreed. Han vasker seg jo ikke engang 4 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Burde være ekstremt logisk for alle at han ble stemt frem for the lulz fordi han har ingenting i den konkurransen å gjøre. Enkelt å greit. Jeg innrømmer glatt at jeg stemte på han for the lulz. 6 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Jeg og. Er fortsatt like mye lulz i saken selv om det oser moral av han og om folk ikke aner at han noen gang kom på 4chan. Endret 7. september 2010 av Pokey 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Blir vi nødt til å splitte ut de siste sidene til en egen Lanoungen-tråd? Selv om 4chan sto bak et par (tusen) av stemmene, er det ikke dette tråden skal handle om. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ikke fra 4chan, men er det beste stedet å poste linken innen humor. http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=127185813 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det er teknisk sett fra 4chan. Og de bildene der er geniale, da det er et ypperlig eksempel på hva hjernen tolker og ignorerer. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Og da har vi faktisk noe å DISKUTERE. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Tror ikke hjernen min er nok utviklet til å kunne se boblejentene nakne. Mye mer turn-on å se uten boblene syns nå jeg. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 ekstrabladet.dk/kup/elektronik/teknologi/article1402060.ece Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 på det andre boblebildet klarte jeg bare å få med meg at hu helt til høyre hadde en veldig pussig utvekst på venstre hofte. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Blir vi nødt til å splitte ut de siste sidene til en egen Lanoungen-tråd? Selv om 4chan sto bak et par (tusen) av stemmene, er det ikke dette tråden skal handle om. Syns vi skal ta diskusjonen i denne tråden, siden lano tross alt er ganske 4chan relatert, i mine øyne er det da det tråden skal handle om. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Lano bilde- og diskusjonstråd 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 At mødre pimper bilder av ungene sine på facebook har jævlig lite med 4chan å gjøre vil nå jeg si. Lenke til kommentar
Populært innlegg deaktivert443556 Skrevet 7. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 7. september 2010 Jeg synes "bubbling" virket enkelt nok, så jeg gjorde et forsøk selv. Am I doin it rite? 18 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ikke fra 4chan, men er det beste stedet å poste linken innen humor. http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=127185813 Føler meg litt pervy av noen av de bildene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg synes "bubbling" virket enkelt nok, så jeg gjorde et forsøk selv. Am I doin it rite? Tror du missa poenget litt. Meninga er jo å dekke over bikiniene og truser så det ser ut som sensurerte nakenbilder som han kunne fappe til uten å være syndig. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Men hvorfor ikke bare mobbe muslimer litt i samme slengen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå