Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Det morsomme er hvis ingen småbarnsforeldre kjøper såpa med den ungen på, fordi de aldri har hørt om 4chan og bare leser email på internett 2 ganger i uka og tenker "wtf?"

Dere har enda ikke gitt opp håpet om at dette skal snu seg til "fail" for Lano,guttungen eller moren, skjønner jeg. Lykke til.. :roll:

Ser dog at en del av dere har hoppet over på backup-forklaringen nå.

Geir :)

"Dere" var et godt ordvalg når du siterer én post, ja. Om noen synes det er 'fail' eller ikke gjør det ikke hele saken mindre gøy.

Endret av Pokey
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Burde være ekstremt logisk for alle at han ble stemt frem for the lulz fordi han har ingenting i den konkurransen å gjøre. Enkelt å greit.

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Blir vi nødt til å splitte ut de siste sidene til en egen Lanoungen-tråd? Selv om 4chan sto bak et par (tusen) av stemmene, er det ikke dette tråden skal handle om.

Syns vi skal ta diskusjonen i denne tråden, siden lano tross alt er ganske 4chan relatert, i mine øyne er det da det tråden skal handle om.

Lenke til kommentar

Jeg synes "bubbling" virket enkelt nok, så jeg gjorde et forsøk selv. Am I doin it rite?

post-39805-1283871868,5875_thumb.jpg

Tror du missa poenget litt. Meninga er jo å dekke over bikiniene og truser så det ser ut som sensurerte nakenbilder som han kunne fappe til uten å være syndig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...