Pokey Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Æsj. Styggeste lano-refill posen på tiår. De har enda ikke vist bilde av posen, bare gutten. Det du mener å si er "Styggeste lano-ungen på tiår". Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hva faen er Lano? 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Den nye stjernen på landslaget. Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Haha, lurer på hva en manipulert stemme er. autotune... 8 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg mener det helt seriøst, jeg synes det er stygt. Ivrig bruker av refill posene til Lano? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Sender jo et sterkt intrykk da. Bruk han og kast han i søpla når du ikke har bruk for han mer. Er jo god PR. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Det morsomme er hvis ingen småbarnsforeldre kjøper såpa med den ungen på, fordi de aldri har hørt om 4chan og bare leser email på internett 2 ganger i uka og tenker "wtf?" Endret 6. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ser ut som han er glad for seieren iallefall.. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ser ikke noe juks i at Mikael vant.. Noen reklamerer for ungen sin via mail, facebook ol., andre på imageboards. 4 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ser ikke noe juks i at Mikael vant.. Noen reklamerer for ungen sin via mail, facebook ol., andre på imageboards. Lol, det var gjerne ikke mora som la det ut på 4chan da 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 ja wow holy shit det forandrer jo på alt Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Men en kan da fortsatt hjelpe henne med det, slik venner av foreldre videresender. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Er mindre jukt om vi sprer det på 4chan ihvertfal en om moren sprer det selv, ihvertfal i mine øyne. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det blir for dumt at han vant, alle vet jo at det bare er sympati stemmer, Lano unger tidligere har jo gjerne vært sjarmtroll mens denne ungen ser ut som noen har skrevet tidligere, Hobtitten jeg bryr meg ikke om at folk synes jeg er stygg som sier dette selv om ungen har ett handikapp. Utseende lyver ikke. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Teller sympatistemmer mindre enn vanlige? Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det blir for dumt at han vant, alle vet jo at det bare er sympati stemmer, Lano unger tidligere har jo gjerne vært sjarmtroll mens denne ungen ser ut som noen har skrevet tidligere, Hobtitten jeg bryr meg ikke om at folk synes jeg er stygg som sier dette selv om ungen har ett handikapp. Utseende lyver ikke. Jeg håper det er sympati-stemmer, siden det er utrolig mye bedre enn "la oss stemme fram den styggeste"-stemmer.. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Liten avsklidning, ser forresten at db.no har fjernet alle 4chan-relaterte kommentarer slik at det nå kun er gratulasjoner i kommentarfeltet til artikkelen.. 1 Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det er bra dagbladet husker på regel 1 og 2 Only in raids, but then where is the funneh? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det er 2 overlevende igjen på side 2 ser jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå