danielch Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Også må vi leve med denne stygge ungen på lanoflaskegreia, neitakk. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Xaser Skrevet 6. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 6. september 2010 Øøø, javel? Så når politikere ber folk om å stemme på det og det partiet er det juks? Ingen scripts eller hacks ble brukt, bare folk som stemte. Du kan umulig si at det er dårlig at et litt annerledes barn vinner for den han er istedet for alle de tusen små sminkedukkene i badekaret jålet opp av de stolte foreldrene sine som spammer facebook og alle bekjente hvert sekund av livet sitt for å vinne denne utrolig umoralske og idiotiske konkurransen? ..jesus for en setning.. Øh. Javel. Jeg syns ikke det var rettferdig. Skyt meg. Og jeg har ikke snakket stygt om noen unger, i motsetning til deg, som tydeligvis har et problem med unger som sitter i et badekar. Skam deg. Les det han skriver, han kritiserer foreldrene ikke ungene. Han kritiserer hele styret som har blitt med Lanoungen der foreldre sminker ungene sine, poserer dem opp på bilder, photoshopper og så spammer alle venner, bekjente og fremmede de kan finne ned om at de må stemme på deres unger. Det er og tilfeller med mødre som lager seg to brukere på forum som f.eks. Babbyverden for å så poste en tråd om ungen sin med den ene brukeren, de bytter så til den andre brukeren andre og snakker stygt om sin egen unge, noe som resulterer i at den ungen får masse sympati og sympatistemmer. Skal han virkelig skamme seg fordi han ikke liker at unger blir brukt kynisk av foreldrene sine for å oppnå berømmelse og at de samme foreldrene søker å manipulere folk med alle midler? Mitt poeng med å stemme på Mikael er å gjøre narr av disse foreldrene og skjønnhetshysteriet. Samtidig syns jeg Mikael, med all motgangen han og moren hans har hatt i livet, fortjener å vinne. Det at han bør vinne blir i min mening bare styrket av alle de negative utsagnene som folk kommer med om han. Også må vi leve med denne stygge ungen på lanoflaskegreia, neitakk. Å nei, stakkars deg! Du får vel bare snu lanoflaska når du står og fapper i dusjen da. Ta deg litt potetgull, du tøffingen. Personlig kommer jeg til å smile og få en god følelse hver gang jeg ser flaska med han på, som en påminnelse på at skjønnhetshysteri kan overvinnes. 21 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Fapper ikke i dusjen og bruker heller ikke Lano som dusjsåpe. I dusjen skal man bruke ordentlig såpe, ikke håndsåpe. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Herregud, Michael juska ikke!!! Hvis vi sier det, kan vi gjerne si at nr2-unge juksa like mye... Om jeg husker rett, fikk ungen over 2000 stemmer på en time. Noen spamma for ham, mange blogger har lovt en får meldt seg opp i lotteri med fett belønning dersom de har stemt på unge nr 2. ER DET IKKE JUKS LIKSOM? Man kan kalle det for korrupsjon, at man får gave hvis man stemmer på den drittungen Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Fapper ikke i dusjen og bruker heller ikke Lano som dusjsåpe. I dusjen skal man bruke ordentlig såpe, ikke håndsåpe. Du vet at Lano kommer i to varianter, dusjsåpe og håndsåpe? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det har jeg ingen anelse om, fordi jeg aldri har kjøpt eller sett Lano dusjsåpe. Holder meg til AXE eller Adidas. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Går ikke ann å jukse med stemmer. Folk stemmer på en person og hvilket grunnlag de har for å stemme på denne personen har ingenting å si. Folk har alle forskjellige grunnlag for å stemme som de gjør og noen har "the lulz" som ett grunnlag; betyr ikke at det er juks. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Hørte just på radioen at Lano ungen er valgt, Mikael vant Endret 6. september 2010 av JeepersCreepers Lenke til kommentar
Populært innlegg Slimda Skrevet 6. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 6. september 2010 Beklager, men jeg kommer til å le hver gang jeg ser på en lano-såpe. For det kommer til å minne meg på hele 4chan-opplegget gang på gang... 12 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Og jeg kommer til å holde meg unna. Føler meg trollet hver gang jeg ser det bildet. 1 Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Norge har kåret sin Lano-Unge 2010! Mikael fra Nordland gikk helt til topps blant flere tusen sjarmtroll fra hele Norge. Mikael vinner en reisesjekk til en verdi av 30.000 nok samt får sitt bilde på baksiden av Lano refill i løpet av 2011. Bildet kommer altså ikke på lanosåpe eller lanodusjsåpe, det kommer på sånn påfyllingspose til lanosåpe. 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hørte just på radioen at Lano ungen er valgt, Mikael vant 7 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Seieren smaker litt surt. Eneste grunnen til at folk har stemt på han er jo fordi han har en type sykdom. Jeg hadde ikke likt å vinne noe pga et handicap. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg *F* Skrevet 6. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 6. september 2010 21 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Visste du var litt ung DjEvel, men ikke SÅ ung! Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Så, han kommer på en refillpose sånn at folk bare kaster han i søpla med en gang? E: Leif. Endret 6. september 2010 av DevilFish 9 Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Så, han kommer på en refillpose sånn at folk bare kaster han i spøla med en gang? Oh snap. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Så, han kommer på en refillpose sånn at folk bare kaster han i spøla med en gang? Oh snap! Edit: Hm, drøyt. Endret 6. september 2010 av Abnegation Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå