Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo juks.

Øøø, javel? Så når politikere ber folk om å stemme på det og det partiet er det juks? Ingen scripts eller hacks ble brukt, bare folk som stemte. Du kan umulig si at det er dårlig at et litt annerledes barn vinner for den han er istedet for alle de tusen små sminkedukkene i badekaret jålet opp av de stolte foreldrene sine som spammer facebook og alle bekjente hvert sekund av livet sitt for å vinne denne utrolig umoralske og idiotiske konkurransen?

..jesus for en setning..

• Liker 5
Lenke til kommentar

Det er jo juks.

Øøø, javel? Så når politikere ber folk om å stemme på det og det partiet er det juks? Ingen scripts eller hacks ble brukt, bare folk som stemte. Du kan umulig si at det er dårlig at et litt annerledes barn vinner for den han er istedet for alle de tusen små sminkedukkene i badekaret jålet opp av de stolte foreldrene sine som spammer facebook og alle bekjente hvert sekund av livet sitt for å vinne denne utrolig umoralske og idiotiske konkurransen?

..jesus for en setning..

Er det å lage kvalme det eneste du gjør på ett forum?<<

• Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

..jesus for en setning..

Øh. Javel. Jeg syns ikke det var rettferdig. Skyt meg. Og jeg har ikke snakket stygt om noen unger, i motsetning til deg, som tydeligvis har et problem med unger som sitter i et badekar. Skam deg.

Lenke til kommentar

Hver gang noen poster et Cool story bro eller U Mad bilde dør en kattunge. End of discussion.

Det er for mange katter i verden allerede. :shrug:

http://knowyourmeme..../cool-story-bro <-- siden det er mange cool story bro bilder her, så håper jeg på å hjelpe til med uttynningen av kattebefolkningen

EDIT: Siden katter ikke er folk, blir det strengt talt da bekattning?

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar

Øh. Javel. Jeg syns ikke det var rettferdig. Skyt meg. Og jeg har ikke snakket stygt om noen unger, i motsetning til deg, som tydeligvis har et problem med unger som sitter i et badekar. Skam deg.

PANG!

Men fra spøk til revolver. Eller alvor. Du bestemmer...

Lano-unge-greia er bare et typisk eksempel på at 4chan prøver å latterliggjøre noe ved å stemme på den styggeste ungen. (forresten, jeg har vel lov til å syns det?)

Meningen er at den beste ungen skal vinne, og da blir det juks når det kommer inn internettpøbler som stemmer på ting bare for å ødelegge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...