Ferendaz Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 nå ser jeg det.. Flaut.. Tenkte på den jenta fremst som løper. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Ah! Det er "Chubby bubbles girl" I think. Endret 5. september 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det var det! Takk Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Kaktuz tenker vel på memen med hun lille jenta ... Nevermind, det å oppdatere tråden før man svarer er fin. Endret 5. september 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Likte ikke det store bildet. Jeg tapte Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Noen som fikk med seg hva dette var? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Carlgutt: Det stod jo i den thearden du nettopp tok bildet fra. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Genialt bilde med jenta å hundene, jo lo Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det er jo juks. Øøø, javel? Så når politikere ber folk om å stemme på det og det partiet er det juks? Ingen scripts eller hacks ble brukt, bare folk som stemte. Du kan umulig si at det er dårlig at et litt annerledes barn vinner for den han er istedet for alle de tusen små sminkedukkene i badekaret jålet opp av de stolte foreldrene sine som spammer facebook og alle bekjente hvert sekund av livet sitt for å vinne denne utrolig umoralske og idiotiske konkurransen? ..jesus for en setning.. 5 Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det er jo juks. Øøø, javel? Så når politikere ber folk om å stemme på det og det partiet er det juks? Ingen scripts eller hacks ble brukt, bare folk som stemte. Du kan umulig si at det er dårlig at et litt annerledes barn vinner for den han er istedet for alle de tusen små sminkedukkene i badekaret jålet opp av de stolte foreldrene sine som spammer facebook og alle bekjente hvert sekund av livet sitt for å vinne denne utrolig umoralske og idiotiske konkurransen? ..jesus for en setning.. Er det å lage kvalme det eneste du gjør på ett forum?<< 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Pokey Skrevet 5. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 5. september 2010 Jepp. 16 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det er avataren som gjør det. 3 Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Avatar - Increases your trolling skill by 10 4 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Må si meg enig med Pokey, dette er ikke juks. 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det er avataren som gjør det. Tanken har streifet meg Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Øøø, javel? Så når politikere ber folk om å stemme på det og det partiet er det juks? Ingen scripts eller hacks ble brukt, bare folk som stemte. Du kan umulig si at det er dårlig at et litt annerledes barn vinner for den han er istedet for alle de tusen små sminkedukkene i badekaret jålet opp av de stolte foreldrene sine som spammer facebook og alle bekjente hvert sekund av livet sitt for å vinne denne utrolig umoralske og idiotiske konkurransen? ..jesus for en setning.. Øh. Javel. Jeg syns ikke det var rettferdig. Skyt meg. Og jeg har ikke snakket stygt om noen unger, i motsetning til deg, som tydeligvis har et problem med unger som sitter i et badekar. Skam deg. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Skrive det på facebook eller 4chan blir vel det samme. Alle har "jukset" om det kalles juks. Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Green ranger is pretty cool guy, eh controls Dragonzord and doesnt afraid of anything! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Hver gang noen poster et Cool story bro eller U Mad bilde dør en kattunge. End of discussion. Det er for mange katter i verden allerede. http://knowyourmeme..../cool-story-bro <-- siden det er mange cool story bro bilder her, så håper jeg på å hjelpe til med uttynningen av kattebefolkningen EDIT: Siden katter ikke er folk, blir det strengt talt da bekattning? Endret 6. september 2010 av SnittLeif Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Øh. Javel. Jeg syns ikke det var rettferdig. Skyt meg. Og jeg har ikke snakket stygt om noen unger, i motsetning til deg, som tydeligvis har et problem med unger som sitter i et badekar. Skam deg. PANG! Men fra spøk til revolver. Eller alvor. Du bestemmer... Lano-unge-greia er bare et typisk eksempel på at 4chan prøver å latterliggjøre noe ved å stemme på den styggeste ungen. (forresten, jeg har vel lov til å syns det?) Meningen er at den beste ungen skal vinne, og da blir det juks når det kommer inn internettpøbler som stemmer på ting bare for å ødelegge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå